Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik doe ook zelf controle
Yellowfish schreef:Ik vind dat er in dit topic door een aantal mensen behoorlijk naief wordt gereageerd.. ' ach je krijg tegenwoordig overal kanker van, ik blijf hem gewoon doorslikken ' .. die mensen beseffen imo niet hoe belangrijk je gezondheid is, hoe belangrijk je leven is..
erleyne schreef:Yellowfish schreef:Ik vind dat er in dit topic door een aantal mensen behoorlijk naief wordt gereageerd.. ' ach je krijg tegenwoordig overal kanker van, ik blijf hem gewoon doorslikken ' .. die mensen beseffen imo niet hoe belangrijk je gezondheid is, hoe belangrijk je leven is..
Wat een onzin dit....juist omdat ik maar al te goed weet hoe bijzonder het is dat ik er nog ben, laat ik mijn leven niet beheersen door allerlei angsten. Ik heb wel wat beters te doen, namelijk genieten van de jaren die me nog gegeven zijn!
chipieke schreef:Ik ken zoveel vrouwen die al jaren de pil slikken... Het enige dat ik al heb horen vallen is dat als je hem al lang slikt, je moeilijker zwanger geraakt.
erleyne schreef:Wat een onzin dit....juist omdat ik maar al te goed weet hoe bijzonder het is dat ik er nog ben, laat ik mijn leven niet beheersen door allerlei angsten. Ik heb wel wat beters te doen, namelijk genieten van de jaren die me nog gegeven zijn!
roosje84 schreef:Maar hoe kan je bewijzen dat een bepaald kanker wordt veroorzaakt door de pil? Want je kan immers ook longkanker krijgen als je niet rookt
Chiqa schreef:Als we ons zorgen moeten maken worden we wel ingelicht door onze doktoren
Yellowfish schreef:Als er geen noodzaak is om de pil te slikken raad ik ook iedereen af om het te doen. Wat onder noodzaak wordt verstaan is natuurlijk voor ieder anders, maar realiseer je wel wát je slikt en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
Citaat:Spiraaltje durf ik niet en daar zitten ook risico's aan
benangelique schreef:even off-topic: lindy, heb jij er 5 jaar over gedaan om zwanger te raken of heb je in de tussentijd andere voorbehoedsmiddelen gebruikt en welke dan?