je hebt een verwijzing nodig van je huisarts, je gaat donderdag dus gewoon zeggen: hallo dokter, ik wil graag een verwijzing om rontgenfoto's te laten maken.
komt hier niks uit:
hallo dokter, ik wil graag een verwijzing om MRI-scan te maken.
ik zeg altijd maar: gewoon overdrijven.
voorbeeld van DA : een of andere koeienclip voor vliegen, had een weidemaatje in zn manen voor de vliegen op afstand te houden, maar je mocht het nietmet je handen aanraken hoor dus oppassen!!! Ik dacht: en mijn paard dan die dat beestje lekker kriebelt op zn manen? Misschien hapt ze dr wel in ofzo. Daarop de DA gebelt: oh dat geeft niks. " ja maar ze kriebelt er aan", oh maar dat geeft niks hoor, en toen zei ik maar: " maar ze likt er aan" en toen kreeg ik een OH! maar dan moet je het wel gauw weghalen.... HOE ist nou.
meniscuspijn hoeft misschien niet constant te zijn, dinsdag heb ik uitslag van mijn MRI , maar als het de meniscus is zoals ze denken : ik heb geen constante pijn, maar alleen in de "meniscusbeweging" .
Kom op meid. het is jou lichaam!!!! dus zet er ff haast achter dat dit snel weer in orde komt, zodra je foto's / scans laat maken weet je WAT het is, en weet je ook hoe je er zo SNEL mogelijk vanaf kunt komen door gericht trainen en dingen even laten zoals bijvoorbeeld paardrijden..