hier ook meer richting buik de eerste paar dagen slechts hoge koorts , buikpijn , misselijk hoofdpijn , spierpijn toen flink verkouden daar is ook het ergste van achter de rug n de ergste jkoorts is weg , nu ontlasting welke richting levergrijs nijgt .. had dat nog nooit gezien
bij ons in de buurt is ook Q koortsbet wel eng! omdat het zo dichtbij is.. ik ben ook al een paar dagen ziek, maar dat komt denk ik gewoon door het weer, of omdat ik in de regen heb gereden!
hier meld zich nog iemand die ziek is, heb ook keelpijn en hoofdpijn en ben zoo moe.... en nou is het eindelijk mooi weer en volgende week op vakantie, ik wil gauw weer beter zijn..
Nog steeds ziek.. echt dagen en nachten lang hoofdpijn. Hele zware hoofdpijn, net alsof ik de hele dag in de zon gelopen heb, zo'n gebonk. Slaap snachts ook niet meer...
Ik zwef geloof ik net langs het virus. Had aan het begin van week een beetje lichte hoofdpijn en een lichte verkoudheid, maar heb nu al nergens last meer van. Voor alle zieken beterschap.
Lieve allemaal,héél veel beterschap!! Helaas heb ik last van de buikgriep,dus loperamide slikken en uitkijken met eten. Al is de honger ver te zoeken,blehhhh. Ik hoor overal om mij heen dat er idd twee soorten van griep heersen,de hoofd en buik variant.(helaas) Veel drinken en rust houden,ik hoop dat we allemaal snel weer beter zijn. Groetjes en nogmaals beterschap.
Er meld zich weer eentje. Was gister al wat rommelig in mjin maag en gisteravond en de hele nacht kon ik niet zonder emmer. Heb nu ook een lichte verhoging
ben nu ruim een week verder denk dat ik het ergste nu eindelijk gehad heb
voor de genen die beginnen 5 dagen HOGE koorts gehad .. niet overgeven gelukkig , wel misselijk nog steeds pijn in de buik maar zonder koorts is dat te overzien