Urielle schreef:Ik woon bij Antwerpen, in Belgie![]()
Op zich heb ik -gelukkig- niet altijd veel pijn hoor Zammie, ik heb nu echt iets geforceerd waardoor het ook echt pijn doet en dat zal wel weer bijtrekken. Meestal voel ik alleen stijfheid in de rug en een blokkade op bepaalde bewegingen. Soms een wat vermoeid gevoel of een steek, maar daar kan ik eigenlijk prima mee leven. Dat is zoals jij zegt indicator dat ik niet te ver moet gaan. Mocht het nu niet bijtrekken (dit is de vierde keer dat het echt heel pijnlijk is) dan hou ik het idd in gedachten!
O in Belgie. Daar weet ik geen adressen. Ik zou als ik jouw was echt is gaan verbeteren aan de conditie van je spiercorset onder goede begeleiding. In Nederland kan dat vallen onder fysiotherapie en wordt door de verzekering betaald. Mensendieck/caesar is prima maar dit is net dat beetje extra. Er zijn verschillende centra voor in Nederland en ik heb hier hele goede resultaten van gezien. Als dat niet helpt kan je altijd verder zien naar andere middelen. Verbetering hiervan zorgt voor een grote verbetering van de klachten in zo'n 90% van de gevallen.