Ik gebruik verder geen zeep, gels of smeerseltjes, en iedereen vind altijd dat ik zo'n héérlijk zachte huid heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik snap niet hoe mensen hier 5 minuten doen over douchen, haren wassen en benen scheren
Als ik douche en ik was mijn haar en ik ga scheren, doe ik daar toch minimaal 20 minuten over. En dan heb ik echt geraced. Als ik rustig aan doe doe ik er 30 minuten overEn dan gebruik ik vaak ook een haarmasker, en die moet al 5 minuten intrekken
Allejandro schreef:verootjoo schreef:Ik snap niet hoe mensen hier 5 minuten doen over douchen, haren wassen en benen scheren
Als ik douche en ik was mijn haar en ik ga scheren, doe ik daar toch minimaal 20 minuten over. En dan heb ik echt geraced. Als ik rustig aan doe doe ik er 30 minuten overEn dan gebruik ik vaak ook een haarmasker, en die moet al 5 minuten intrekken
Ik snap niet in wat voor tempo jij je dingen doet als je 30 min over die 3 simpele dingen doet![]()
Lijf wassen ?? 1 minuut?? als je het goed doet misschien 2??
Of scrub je?
Haar wassen (ik heb lang haar, was het 2x + conditioner nog) duurt hooguit 8 min in totaal![]()
Gezicht wassen met clearasil doe ik tussendoor.
Benen scheren is ook een paar min met een scherp mesje, oksels en bikinilijn ook.
Nee ik snap niet hoe je daar een halfuur over kan doenEcht niet
![]()
Maar misschien ben ik een ervaren doucher ofzo haha
Majax schreef:Ik douche elke dag ongeveer 15-30 min. hangt ervanaf of ik haast heb, ik gebruik shampoo en daarna conditioner voor m'n haar. En voor m'n lichaam douchegel. Na het douchen bodylotion en op m'n gezicht een vochtinbrengende crème.
Pistasche schreef:Ik leef met je mee TS..
Ik kan ook echt niet snel..
Maar douchen is voor mij echt even 'chill' doen dus dat duurt bij mij wel een klein half uurtje als ik er lekker onder sta
Maar ik ga proberen minder lang te douchen, want het is idd eigenlijk niet zo goed.
WillemYntJee schreef:Dat is echt mega slecht voor je haar & huid..(en je portomonnee). Was je ook echt elke dag je haar!? Dan kan je beter 3 x in de week je haar wassen en verder alleen even uitspoelen, zodat ook de lucht eruit is.
K douche gemiddeld een kwartiertje en dat is inclusief haar wassen met shampoo en conditioner, douchegel en vaak ook nog even benen scheren.
kinuh schreef:Pistasche schreef:Ik leef met je mee TS..
Ik kan ook echt niet snel..
Maar douchen is voor mij echt even 'chill' doen dus dat duurt bij mij wel een klein half uurtje als ik er lekker onder sta
Maar ik ga proberen minder lang te douchen, want het is idd eigenlijk niet zo goed.
Idd, zeker als je bent nat geregend of het is koud. Kan ik echt lang onder de douche staan!
Ik ga het ook proberen
Allejandro schreef:verootjoo schreef:Ik snap niet hoe mensen hier 5 minuten doen over douchen, haren wassen en benen scheren
Ik snap niet in wat voor tempo jij je dingen doet als je 30 min over die 3 simpele dingen doet![]()
Lijf wassen ?? 1 minuut?? als je het goed doet misschien 2??
Of scrub je?
Haar wassen (ik heb lang haar, was het 2x + conditioner nog) duurt hooguit 8 min in totaal![]()
Gezicht wassen met clearasil doe ik tussendoor.
Benen scheren is ook een paar min met een scherp mesje, oksels en bikinilijn ook.
Nee ik snap niet hoe je daar een halfuur over kan doenEcht niet
![]()
Maar misschien ben ik een ervaren doucher ofzo haha
Ir111 schreef:WillemYntJee schreef:Dat is echt mega slecht voor je haar & huid..(en je portomonnee).
En het mileu. Bij een half uur douchen verbruik je al snel 300 liter water...