Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:ook ben ik al heel lang op zoek naar een goede eye liner die ECHT waterproof is...
roosje78 schreef:Foundation nooit gebruiken op je ogen!!! Dat gaat plakken in je ooglid en door het 'zweet' loopt het dan je oog in. Dus niet doen!!!
De beste basis is als volgt:
- plekjes wegwerken met een camouflage stift
- foundation
- afpoederen
- wenkbrauwen bijwerken
- oogmake-up afmaken met mascara
- rouge
- lippen
Dus van zwaar naar licht in de dekking werken en van boven naar beneden in de aankleding, snap je?
Sterre schreef:De oogschauw van MAC blijft idd goed zitten. Als ik andere oogschaduw gebruik, doe ik er altijd een speciale oogschaduw basis van Artdeco onder en dat werkt super. Het is te verkrijgen in een potje (moet je dan met je vinger op je ogen verdelen) of in zo´n draaistift-achtig ding met een kwastje eraan (wat je dan vervolgens óók met je vinger moet verdelen). Kost iets van 6-7 €.
LimaMambo schreef:ook ben ik al heel lang op zoek naar een goede eye liner die ECHT waterproof is...
Je kan ook permanent make-up nemen(tatoeren, met .. op de e
), heb je de komende 5 jaar geen omkijken meer naar versmeerde ogen.
Hier kost het voor 2 lijntjes (1 oog kompleet, of 2 x onderste randje of 2 x bovenste randje) ca. 75 - 100 €.
Het is echt minder pijnlijk dan het klinkt!
roosje78 schreef:Foundation nooit gebruiken op je ogen!!! Dat gaat plakken in je ooglid en door het 'zweet' loopt het dan je oog in. Dus niet doen!!!
De beste basis is als volgt:
- plekjes wegwerken met een camouflage stift
- foundation
- afpoederen
- wenkbrauwen bijwerken
- oogmake-up afmaken met mascara
- rouge
- lippen
Dus van zwaar naar licht in de dekking werken en van boven naar beneden in de aankleding, snap je?