Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stippie1 schreef:Sence schreef:Ik heb ook 1 BH van Marlies, bevalt goed. Maar de bikini's inderdaad, zijn niet zo mooi, hihi.
Ik was ook in Italie op vakantie, dus niet alleen mannen kijken. Maar ook jaloerze vrouwen, haha.
Met lang blond haar, val je nóg meer op natuurlijk.
Dat wordt nog wat dan.. Ik ga met mijn moeder en mijn zoontje..
Maar m´n moeder die kan zich al zo ergeren aan de reactie´s hier in nederland, laat staan daar hihi..
Heb stiekem even je profiel bekeken.. Jij bent ook blond toch? En off topic hoe was italie??
Ik heb trouwens wel een bikini die je ook in de nek moet vastmaken en dat doet idd zeer zo'n hele dag.. Maar andere leuke vind ik niet
Dus dan maar meer liggen en toch ook maar pijn lijden :S
Sence schreef:Ik heb ook 1 BH van Marlies, bevalt goed. Maar de bikini's inderdaad, zijn niet zo mooi, hihi.
Ik was ook in Italie op vakantie, dus niet alleen mannen kijken. Maar ook jaloerze vrouwen, haha.
barbara1970 schreef:Sence schreef:Ik heb ook 1 BH van Marlies, bevalt goed. Maar de bikini's inderdaad, zijn niet zo mooi, hihi.
Ik denk niet dat het zozeer jaloerse vrouwen zijn!
Eerlijk gezegd kijk ik ook wel even op als er een vrouw met erg grote borsten voorbij loopt, gaat vanzelf. Heeft niets met jaloezie te maken maar gewoon menselijke nieuwsgierigheid denk ik, alleen over dat blonde haar snap ik even niet.
Het lijkt me wel super irritant zeg ik je eerlijk.
Ik was paar jaar geleden op vakantie in Italie en daar was een harstikke leuk vrouwtje met enorme borsten, ze was alleen op vakantie en we kwamen haar iedere dag tegen in het zwembad, ik werd al misselijk van alle opmerkingen die ze naar haar hoofd geslingerd kreeg, zelfs van mannen die er met vrouw en kinderen waren, zij trok zich er niets van aan gelukkig en wij hebben er een ontzettende leuke vakantievriendin aan overgehouden, maar ik vond het voor haar zeer kwetsend dat mannen gewoon recht in haar gezicht smerige opmerkingen maakte, ook waren er inderdaad wel dames ,meestal met kleine borsten die het niet konden laten opmerkingen te maken als ze langs liep.
Het ergste was van een oudere dame die hardop zei , belachelijk als je zo rond loopt, ze had gewoon een badpak aan en ik begreep niet wat er belachelijk aan was, ik hoop ook een behoorlijke boze blik naar de dame toegeworpen, belachelijk als je zo reageert en niet anders.
Martine__ schreef:Ik heb 75D en vind dat al moeilijk om een leuke bh te vinden. Je maakt mij niet blij met kantjes, en vaak zijn leuke bh's te laag, waardoor je 4 borsten krijgt ipv 2
Chantelle heeft leuke bh's
Martine__ schreef:Ik heb 75D en vind dat al moeilijk om een leuke bh te vinden. Je maakt mij niet blij met kantjes, en vaak zijn leuke bh's te laag, waardoor je 4 borsten krijgt ipv 2
Chantelle heeft leuke bh's