Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kamaron

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:34

google is op sapph...heeeeeel leuke alamarliesdekkers lingerie, betaalbaar en zit prima...hebben ook heel veel 70e, kijk es op wehkamp...kun je exact op je maat lingerie zoeken met hun zoekfunctie.
Ikzelf heb een 70f (nee zo zie ik er niet uit als je me ziet nee)
en heb nu een setje van Freya, heel leuk betaaldbaar merk, bh's al vanaf euro of 35, hebben ook een site is wel engels maar dr staan nederlandse verkooppunten op...hebben ook heel veel bikini's in die maten.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 13:55

Stippie1 schreef:
Sence schreef:
Ik heb ook 1 BH van Marlies, bevalt goed. Maar de bikini's inderdaad, zijn niet zo mooi, hihi.

Ik was ook in Italie op vakantie, dus niet alleen mannen kijken. Maar ook jaloerze vrouwen, haha.

Met lang blond haar, val je nóg meer op natuurlijk.

Nagelbijten / Gniffelen Dat wordt nog wat dan.. Ik ga met mijn moeder en mijn zoontje..
Maar m´n moeder die kan zich al zo ergeren aan de reactie´s hier in nederland, laat staan daar hihi..

Heb stiekem even je profiel bekeken.. Jij bent ook blond toch? En off topic hoe was italie??

Ik heb trouwens wel een bikini die je ook in de nek moet vastmaken en dat doet idd zeer zo'n hele dag.. Maar andere leuke vind ik niet Boos!
Dus dan maar meer liggen en toch ook maar pijn lijden :S

Ik ben niet blond, heb bruin haar, hihi.

Ik heb ook zo'n bikini voor in je nek gedaan omdat er verder niets leuks was. Alleen van die lelijke oude bikini's!

Italie was top! Heerlijk, lekker 2 weken ontspannen, niets doen. Weg van alles en iedereen hier uit Leeuwarden. En lekker met mn ouders en mn vriend uitrusten!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:50

nou zelf ben ik niet zo flink als jullie.... even off topic, er zijn tegenwoordig ook workshops waar in je lingererie leert maken, misschien is dit een leuk idee, dan maak je wat je mooi vind, en wat bij je past.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:00

Ik heb ook 70 D, wereldse maat als de meeste 70 jes maar tot C gaan! Ik heb heel lang BH´s gehad van Triumph en dan bestelde ik rechtstreeks uit het boek in de winkel. En dan drie van dezelfde tegelijk. Bloos En die waren mooi en steving en ik kan er ook mee paardrijden. Is altijd even zeuren in de winkel voordat je er in mag kijken, want de dames in de winkel proberen altijd eerst *tervergeefs* om me zo te helpen. Maar de pest is dat Triumph dit jaar geel leuke had.

Want kieskeurig zijn met zo´n maat is helemaal hopeloos Haha! Heb nu uit een speciaalzaak 2 gekocht, maar die waren 70 euri en 110 Bloos Ik schrok me een hoedje aan de kassa.

Maar ik heb ook in de Otto, of Wehkamp? 70D en E zien staan, maar hoe stevig die zijn? Heeft iemand daar al ervaring mee?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:10

t voordeel van otto en wehkamp is dat je ze kan terug sturen mochten ze niet passen he Pling

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:12

Voor paardrijden de Glamorize van Neckermann. Goed stevig en tot cup G.

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:43

* even een stipje heb zelf ook altijd problemen om iets leuks te kopen. Bh's heb ik eigenlijk allemaal van Marie Jo en L'aventure ( van marie jo) erg prijzig maar zitten geweldig. Bikini's is echt een drama. Nou had ik er een van Marlies Dekkers gekocht, vond hem niet eens echt mooi maar was de enige die paste. Ik heb hem 1x aan gehad en nu al stuk. Plus na een tijdje werd ik helemaal gek van al die bandjes. Wat een ramp zeg.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:30

Ik heb zelf ook 70d, maar vind Marlies Dekkers echt super!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 13:11

Ik heb wel eens bekeken in de boeken van de Wehkamp, maar ze lijken me inderdaad niet zo stevig. Maar het is wel een idee, om gewoon te bestellen. Past het niet, terug sturen.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 13:40

wehkamp is ook gewoon triumph, passionata, sloggi en merken enzo meer...

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:17

Sence schreef:
Ik heb ook 1 BH van Marlies, bevalt goed. Maar de bikini's inderdaad, zijn niet zo mooi, hihi.

Ik was ook in Italie op vakantie, dus niet alleen mannen kijken. Maar ook jaloerze vrouwen, haha.

Ik denk niet dat het zozeer jaloerse vrouwen zijn!
Eerlijk gezegd kijk ik ook wel even op als er een vrouw met erg grote borsten voorbij loopt, gaat vanzelf. Heeft niets met jaloezie te maken maar gewoon menselijke nieuwsgierigheid denk ik, alleen over dat blonde haar snap ik even niet.
Het lijkt me wel super irritant zeg ik je eerlijk.
Ik was paar jaar geleden op vakantie in Italie en daar was een harstikke leuk vrouwtje met enorme borsten, ze was alleen op vakantie en we kwamen haar iedere dag tegen in het zwembad, ik werd al misselijk van alle opmerkingen die ze naar haar hoofd geslingerd kreeg, zelfs van mannen die er met vrouw en kinderen waren, zij trok zich er niets van aan gelukkig en wij hebben er een ontzettende leuke vakantievriendin aan overgehouden, maar ik vond het voor haar zeer kwetsend dat mannen gewoon recht in haar gezicht smerige opmerkingen maakte, ook waren er inderdaad wel dames ,meestal met kleine borsten die het niet konden laten opmerkingen te maken als ze langs liep.
Het ergste was van een oudere dame die hardop zei , belachelijk als je zo rond loopt, ze had gewoon een badpak aan en ik begreep niet wat er belachelijk aan was, ik hoop ook een behoorlijke boze blik naar de dame toegeworpen, belachelijk als je zo reageert en niet anders.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 19:31

Ik heb net een bh van de Wehkamp binnen! Van Shock Absorber, level 4 (heul stevig dus Tong uitsteken). Zit echt héérlijk! Ben benieuwd hoe die zit met rijden!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 16:57

barbara1970 schreef:
Sence schreef:

Ik denk niet dat het zozeer jaloerse vrouwen zijn!
Eerlijk gezegd kijk ik ook wel even op als er een vrouw met erg grote borsten voorbij loopt, gaat vanzelf. Heeft niets met jaloezie te maken maar gewoon menselijke nieuwsgierigheid denk ik, alleen over dat blonde haar snap ik even niet.
Het lijkt me wel super irritant zeg ik je eerlijk.
Ik was paar jaar geleden op vakantie in Italie en daar was een harstikke leuk vrouwtje met enorme borsten, ze was alleen op vakantie en we kwamen haar iedere dag tegen in het zwembad, ik werd al misselijk van alle opmerkingen die ze naar haar hoofd geslingerd kreeg, zelfs van mannen die er met vrouw en kinderen waren, zij trok zich er niets van aan gelukkig en wij hebben er een ontzettende leuke vakantievriendin aan overgehouden, maar ik vond het voor haar zeer kwetsend dat mannen gewoon recht in haar gezicht smerige opmerkingen maakte, ook waren er inderdaad wel dames ,meestal met kleine borsten die het niet konden laten opmerkingen te maken als ze langs liep.
Het ergste was van een oudere dame die hardop zei , belachelijk als je zo rond loopt, ze had gewoon een badpak aan en ik begreep niet wat er belachelijk aan was, ik hoop ook een behoorlijke boze blik naar de dame toegeworpen, belachelijk als je zo reageert en niet anders.

Nieuwsgierig kan ook ja. Maar als ik daar liep, dan voelde ik gewoon alle ogen in mij prikken. En als ik op keek, zag ik die vrouwen ook echt naar mijn borsten staren. Ik lag ook een keer in het zwembad, en een man was daar met zijn dochtertje. Die man zat gewoon de hele tijd te kijken, terwijl zijn dochtertje naast hem zat! Mijn vriend was gelukkig mee, anders voelde ik me daar nóg slechter op mijn gemak.

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:18

ik ben 168 , 50 kilo en heb ook 70E
zelf heb ik al meerdere keren huilend in een winkel gestaan als een verkoopster weer met een ouderwets ding aan kwam zetten.
maar ik heb me er over heen gezet en nu zie ik er mijn voor deel wel mee in, ik ga nu altijd met mijn moeder bh shoppen, en meestal kan ik dan een best leuke bh's vinden, je moet er gewoon tegen aan lopen en goed zoeken dan vind je wel een leuke bh, en dat iedereen staart herken ik ook wel in verhouding klopt het bij mij in ieder geval niet een slank meisje met grotere borsten ACH TEGEN WOORDIG DENK IK SO WHAT, !!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:20

Ik heb 75D en vind dat al moeilijk om een leuke bh te vinden. Je maakt mij niet blij met kantjes, en vaak zijn leuke bh's te laag, waardoor je 4 borsten krijgt ipv 2 Bloos
Chantelle heeft leuke bh's Ja

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:12

Hier nog een met 75E en ,afhankelijk van het merk, soms 75F

Ik heb veel bh's van Prima Donna, Passionata en Felina.

Sportbh's heb ik van Triumph, zitten bij mij prima!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:19

Martine__ schreef:
Ik heb 75D en vind dat al moeilijk om een leuke bh te vinden. Je maakt mij niet blij met kantjes, en vaak zijn leuke bh's te laag, waardoor je 4 borsten krijgt ipv 2 Bloos

hier nog 1
ik slaag meestal wel goed bij de H&M maar echt afentoe...

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 14:28

Ik ga ook voor Marie Jo. Al mag het van mij best wat goedkoper!
Ik kwam deze site tegen, http://www.muchini.nl. Zelf heb ik er nog niks besteld, maar misschien kunnen jullie er wat mee.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 15:58

Er is vanochtend cola over mijn mooie blauwe Marie Jo bh gevallen! Ik hoop het dat er nog uit wil Nagelbijten / Gniffelen

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:14

Hier nog iemand Clown

Heb 70G en dat is echt een ramp Clown ik heb nou al een paar bh's van http://www.farfallina.nl/

Afbeelding
Deze heb ik dus ook. Voor de rest is de site nu een beetje leeg.. Als het goed is krijgen ze weer nieuwe bh's binnen..

Koop ook weleens bh's in 75F, dan is de omvang iets groter, maar de cupmaat ook, dan breng ik de bh naar m'n oma en die naait hem heel netjes zo dat de omvang wat kleiner is, en dus ook goed zit Lachen

MargotM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:20

Martine__ schreef:

Als je in een bh 4 borsten hebt ipv 2 moet je even een grotere cupmaat proberen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:25

ik heb ook 70 E , maar bij de Mellman kan ik wel leuke Bh's kopen Ja die vaak nog goed zitten ook. Helaas zijn ze wel prijzig en moet ik vaak laten bestellen.
Bikini's koop ik het liefst ergens waar je bovenstukje en broekje appart kan kopen, maar gelukkig ben ik ook gezegend met een dikke kont, dus vaak kan ik een groter broekje nog wel hebben Knipoog Alleen van die sluitinkjes op de achterkant van de bikini zijn rampzalig, dus doe ik ook niet aan.

Het is even zoeken, maar het is er wel Ja

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:32

voor mij hier ook even een stipje. Ik heb 85E, ben vrij groot (1.85m) en stevige bouw, dus het past wel bij, maar inderdaad iets leuks vinden is een absolute ramp! Laat het ook nog eens zo zijn dat er een verschil zit tussen beide borsten...

Nog een vraag, wat is het verschil tussen cup E en DD?

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:19

Heel herkenbaar.
Ik heb laast sport BH's besteld bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/ Bevallen mij erg goed en zijn ook echt de moeite waard! Alle mogelijke maten hebben ze eigenlijk wel.
Gewone koop ik bij: http://www.xllingerie.nl of http://www.donna-piu.nl
De Empreinte bevalt mij erg goed, het lijkt dan allemaal niet zo gigantisch!

Bikini heb ik van freya. Ze zitten erg mooi, en bikini en broek zijn los te koop!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:23

*zucht* ik zou juist graag een maatje groter willen hebben.

ik ben 1.73 en weeg 52 kilo.
ik heb 75 A en baal hier van als een stekker.

ik kan ook echt nooit wat leuks vinden omdat het dan lijkt of er niks in die hele bh zit.
je ziet alleen bh en niks geen borst Boos!