Plastuit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Plastuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:40

FitzChivalry schreef:
je moet gewoon een paar keer oefenen thuis met die plastuit..zo dat je evt direct kunt douchen..
Als je het eenmaal onder de knie hebt gaat het easy.. ik vind het een super oplossing voor piesen onderweg..

Ach, hoevaak ik er mee oefende, kreeg het altijd voor mekaa rom alsnog zijknat te worden Koe Nee ik pies gewoon lekker in de berm, Langs de snelweg gaan ze toch te snel om te kunne zien hoe me kontgat eruit ziet.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:46

Maartje1990 schreef:
nou.. je kunt natuurlijk ook aan een tak gaan hangen.. en dan je benen optillen.. in een soort van 90 graden hoek ofzo Haha! knap als je zoiets kunt volhouden!

Ja, en dan met 1 hand je broek nog opzij houden zodat deze niet nat wordt!! ROFL ROFL ROFL

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:56

ROFL * ziet bepaalde bokkers al als een soort van Jane met 1 hand aan boomtak hangen * ROFL

Plastuit heb ik nooit gebruikt, lijkt me ook niets maar niet geprobeerd is niet geoordeeld natuurlijk. Gewoon zoals CM zegt, hurken, wijd die benen, met 1 hand je broek omhoog/naar voren houden, met andere hand eventueel steun zoeken aan tak en/of graspol. Geen aanrader in de outback van Australië, waar mieren zo groot als flinke oorwurmen heel gewoon zijn (én snoeihard bijten - óveral Duivel )

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 10:06

frisiangirl schreef:
Maartje1990 schreef:
nou.. je kunt natuurlijk ook aan een tak gaan hangen.. en dan je benen optillen.. in een soort van 90 graden hoek ofzo Haha! knap als je zoiets kunt volhouden!

Ja, en dan met 1 hand je broek nog opzij houden zodat deze niet nat wordt!! ROFL ROFL ROFL

nee, die wordt niet nat als je zo hangt.. want als je broek op je enkels hangt.. en je tilt je benen helemaal op.. zodat je in een hoek van 90 graden hangt.. dan kán je broek gewoon niet nat worden..theoretisch gezien zou 't mogelijk zijn Haha!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:08

oei slechte ervaring en herinnering aan Bloos

gelukkig was ik die dag in mn eentje, alles ging erover en ik heb alsnog heel erg snel mn broek verder naar beneden getrokken Clown

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:11

Maartje1990 schreef:
Maartje1990 schreef:

nee, die wordt niet nat als je zo hangt.. want als je broek op je enkels hangt.. en je tilt je benen helemaal op.. zodat je in een hoek van 90 graden hangt.. dan kán je broek gewoon niet nat worden..theoretisch gezien zou 't mogelijk zijn Haha!

Maar als je je benen omhoog doet, komt die broek toch weer terug? En als je nodig moet, kan er best een hoge straal uit komen... ROFL Bloos!

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:14

is anders wel een goede buikspieroefening

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:14

Maartje1990 schreef:

Nou hier kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen!! Bloos
Ik plas wel gewoon op mijn hurken. gaat altijd best!
Tsja als je het plassen helemaal zat ben doe je gewoon een eenmalige catheter tijdens een feestje!! hoef je alleen de zak te legen.. Tong uitsteken

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:30

Citaat:

Maar als je je benen omhoog doet, komt die broek toch weer terug? En als je nodig moet, kan er best een hoge straal uit komen... ROFL Bloos![/quote]

Nope want je houdt je benen horizontaal Haha!! en dan schuift die broek niet, ik kan het my volledig inbeelden, haha hilarisch zeg Haha!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:45

Mayflower_ schreef:
Nee joh? Hebben vrouwen geen piemol?! Wow!
Wij hadden ze wel eens voor in auto, als je onderweg heel nodig moest en je stond in de file... Wat een ondingen waren dat zeg! Alles ging er nog overheen. Clown

ieeeuw, lijkt me ook niet makkelijk nee.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:46

Daarom droegen de dames van vroeger van die grote hoepelrokken!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:51

*ligt in een deuk* vroegah hadden wij geen wc op stal, dus deed je het gewoon in je stal, keihard bleren dat je ging pissen en dan hop op je hurken, benen goed uit elkaar, broek vasthouden en piesen maar Clown vooral leuk als je nieuwsgierige knol in de stal hebt staan die eerst aan je blote kont komt ruiken en daarna even checkt wat je gedaan hebt

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:56

haha wij hebben een schuilstalletje waar ik wel eens in ben gaan zitten, kwam mn pony ook even controleren wa tik daar wel niet deed

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:07

Als ik nodig moet trek ik gewoon m'n broek naar beneden, op de hurken en piesen maar.
Als ik dan ook nog zou moeten knoeien met zo'n plastuit........ Verdrietig
Lijkt me niets, en naar mijn idee heeft het geen toegevoegde waarde

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:03

de plastuit. Echt HELMAAL GEWELDIG> kan ze alleen nergens meer vinden

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 19:03

Ik zeg: broekje laten zakken, hurken en wildplassen maar Cool

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 13:50

Plastuit? Echt nog nooit van gehoord Clown . Ik heb nooit zoveel problemen met wildplassen Clown .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 15:04

eknein schreef:
Plastuit? Echt nog nooit van gehoord Clown .

Je weet niet wat je mist. Tong uitsteken

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:18

Op mijn hurken vind ik toch wat makkelijker, heb nog nooit zo'n plastuit gebruikt, maar was et ook niet echt van plan.
Gelukkig hebben wij tegenwoordig een wc bij de paarden, dus hoef ik ook niet meer bij mijn nieuwsgierige paard de stal in, die vond het ook leuk om me bijna omver te duwen met zijn grote hoofd.

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:23

Plastuit heb ik nog nooit gebruikt, maar gehurkt lukt me ook nooit Tong uitsteken
Ik val altijd om, helemaal klaar om te gaan piesen, verlies ik me evenwicht en rol ik om.. Geen succes dus...
Ik heb dus altijd benzine pomp (langs de snelweg dan), of een andere plek nodig met wc...
En daarbij ik moet vaak, echt heel irritant!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:12

peeky schreef:
Ik zeg: broekje laten zakken, hurken en wildplassen maar Cool

Ik kan het niet beter verwoorden Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:57

Haha behoorlijk hilarisch topicje hier. Haha! Clown Heel wat tips, maar er zijn er toch een aantal die ik liever niet uitprobeer. uiteraard omdat de kans op slagen in mijn geval nogal klein is denk ik, hoewel ze goed gevonden zijn Haha! Knipoog . Plastuit nog nooit gebruikt. zou ik ook niet zo snel doen denk ik. weeral kans op slagen miniem. Liever een bosje zoeken of gewoon een toilet Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:17

trustHim schreef:
*ligt in een deuk* vroegah hadden wij geen wc op stal, dus deed je het gewoon in je stal, keihard bleren dat je ging pissen en dan hop op je hurken, benen goed uit elkaar, broek vasthouden en piesen maar Clown vooral leuk als je nieuwsgierige knol in de stal hebt staan die eerst aan je blote kont komt ruiken en daarna even checkt wat je gedaan hebt

Huilen van het lachen

In Ijsland zijn er niet eens bosjes dus daar ging je gewoon achter je pony zitten (nee dan ben je niet goed verstopt).
1 ruiter slaagde er een keer in om heuvelopwaarts achter de pony te gaan zitten waardoor je haar echt perfect zag zitten Haha!, tijdens het plassen ging de pony lekker meedoen... en waaide het allemaal in haar gezicht Huilen van het lachen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:23

poes schreef:
trustHim schreef:

Huilen van het lachen

In Ijsland zijn er niet eens bosjes dus daar ging je gewoon achter je pony zitten (nee dan ben je niet goed verstopt).
1 ruiter slaagde er een keer in om heuvelopwaarts achter de pony te gaan zitten waardoor je haar echt perfect zag zitten Haha!, tijdens het plassen ging de pony lekker meedoen... en waaide het allemaal in haar gezicht Huilen van het lachen

haha lekker allemaal in je gezicht. Tsja maar uiteindelijk is er ook niet veel aan, en als iedereen het zo moet doen...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 00:56

Langs de weg doe ik de deuren open aan de rechterkant en ga ik daartussen zitten, ziet niemand je Haha!