Weet niet meer wat ik hiermee aan moet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Weet niet meer wat ik hiermee aan moet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:23

Ben je vakantiekracht of vaste kracht? De AH hoort jou in dit geval uurvermindering aan te bieden en het is hun verantwoordelijkheid om genoeg mensen aan te nemen. Stel jij brak je been, dan moeten ze dat kunnen opvangen. (zo is het bij de Poiesz geregeld.)

Je gezondheid gaat idd eerst voor. Dan het geld. Hoewel dat makkelijker klinkt dan het lijkt.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 04:11

Zoals ik al zei, de een kan meer hebben dan de ander. Mijn moeder strooit ook graag met "maar ik heb..." In elk geval komt het er op neer dat zij het altijd zwaarder, erger en zo heeft meegemaakt dan ik dus dat ik niet moet zeuren. Inmiddels heb ik in de praktijk geleerd dat niet iedereen hetzelfde hebben kan. Sommigen lopen na de meest afschuwelijke dingen nog "vrolijk" door en hebben er geen last van, terwijl een ander na een hooguit rottige ervaring vastloopt. Is dat een schande? Natuurlijk niet! Het gaat erom dat JIJ de druk als te hoog ervaart en er niet mee om kan gaan, niet om hoe ZIJ de druk die er op jou wordt uitgeoefend interpreteert.

Je mag altijd PB'en als je dat wilt, kan er nog veel meer over vertellen.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 14:19

@ magda: Ik ben vaste kracht.. Ik heb een contract getekent voor 16 uur per periode van 4 weken dus zeg maar 4 uur per week maar ik word voor zeker 24 uur in geplant per week..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:36

Vaag, naar mijn weten hoor jij daar dan niet boven te komen anders moet je gaan snipperen uiteindelijk.