Maar die bacterie is dus resistent tegen verschillende antibiotica. Daardoor kan 'ie dus nit bestreden worden. Mensen en dieren kunnen het bij zich dragen zonder dat ze er direct last van hebben.
Zooo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Rianne_ schreef:angela333 schreef:Even een stipje hier.
Heb morgen voor de zoveelste keer gesprek bij de huisarts en lees hier wel
dingen die me bekend voorkomen.
Hoe is je gesprek gegaan?
mara1 schreef:@cindyuniek
ook ik heb al van jongs af aan last van mijn knieën.
op foto's en etc geweest maar ze konden niets vinden.
hebben ze het op springknieën gegooid.
Sinds een 2 maand weet ik dat ik Fybro heb en vallen de puzzelstukjes van mijn knieën ook op hun plaats.
Ook ik kan namelijk niet gehurkt zitten want dan kom ik niet meer omhoog.. en de rest.
Ik heb Fybro ernstig in mijn bovenlichaam.
Armen, ribben, nek, borst, schouders en rug en heb ik denk ik precies dezelfde pijnklachten als jij.
Tenminste, als ik het zo lees komt het mij erg bekend voor daar ik daar ook altijd erg veel last van heb.
Ook ik kreeg zware hoofdpijn wat volgens de reumatoloog nogal logisch was omdat je de spieren zo aan het vasthouden bent maar ook geestelijk er inprincipe continue mee bezig bent.
Ik hoop voor je dat je snel uitslag hebt, het maakt het allemaal niet beter maar dan weet je wel waar je aan toe bent en zit je niet meer in de onzekerheid.
CindyUniek schreef:wat apart om te lezen...... maar nu vraag ik me af bij wie ik moet zijn???
ik moet a.s. vrijdag naar mijn maag-darm-lever-arts, die zit op de poli bij de internisten dus moet ik daar naar vragen? of naar een reumatoloog? (aan mijn huisarts heb ik echt niks....)
heb vandaag mijn bloed-uitslagen gehad en daar was iig niks van reuma-factoren in te vinden....
crossmonster schreef:Ik ben ook benieuwt naar tips voor de pijn, ik word al dagen lang helemaal gek van de nekpijn. Kan niet normaal zitten of liggen of die nek doet me wel zo'n zeer
Goof schreef:Het enige wat bij mij wel redelijk werkt is paracetemol met coffeine.
Goof schreef:Nee ik bedoel echt coffeine
Citaat:met caffeine heb ik nog nooit op/gekregen!
Goof schreef:Citaat:met caffeine heb ik nog nooit op/gekregen!
Caffeine zit in koffie
Nee, ja kan ze gewoon bij de drogist kopen hoor, ik haal ze daar ook in plaats van gewone paracetemol of ibuprofen of wat dan ook. Deze werken beter.