Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evantia schreef:Heino schreef:Ik en vriend voelen 'm allebei niet zitten
Inbrengen is ff een kunstje, als hij er uit valt heb je ergens iets niet goed gedaan.
Ik had juist enorme hormoonproblemen met de pil, dit was het laatste redmiddel voor een spiraaltje, en gelukkig aangeslagen
En hoe is je gemoedstoestand? Want ik heb het gevoel dat de pil dus zwaar op mijn gemoed werkt en ik ga na dit weekje pil overschakelen op de nuvaring...
LimaMambo schreef:ik heb na veel geklooi met de pil (had migroginon 30) een zwaardere gekregen.. de migroginon 50..
ik de bijsluiter staat dat ik minder en korten ongesteld ben door die zwaardere..
maar ik ben juist het tegenover gestelde.. langer en veeeeeeel meer..
klopt dit wel? is dit wel normaal?
sidneylover schreef:Wat is jullie ervaring met de diane 35 ?
_Charlotte_ schreef:geweldiggggggg ik ben naar de dokter gweest vanmorgen om 11 elf voor de diana pil..hij vroeg waarvoor wil je hem :ik jah voor mijn puisten..hij zo bblblblabal nou goed ik geefje liever nie de diana pil want die is een conceptie middel ofzoiets? en niet erg gezond..ik geef je eerst een ander middel helpt dat niet en ben je over een week niets verder dan mag je terug komen en ga je an de .... pil niet de diana 35 maar een andere eentje die niet zo agresief is .. IK GELOOF DE NORMAALE PIL helpt die wel net zo goed ?? of iniedergeval helpt die wel..net zo goed helpt ie niet maar hij helpt wel tegen PUISTEN of..?
ik heb nu een middeltje : inderm gekregen savonds eropdoen en sochtends eraf wassen..heb het wel eens eerder gebruikt en mijn huid droogde geloof ik uit..wat ook wel de bedoeling hiervan is..naja ik hoopdat dit werkt maar betwijfel het anders sta ik donderdag ofzo gewoon weer bij de dokterik vondt het echt een beetje irritant net of hij mij niet serieus nam :S
malih schreef:weetje, ik las zo iets vaags gister...
Ik lag nog even de bijsluiter van de pil te lezen in bed... Stond er dit in.
Heb je onbeschermde sex gehad 7 dagen voor dat je de pil vergat? Dan is er kans op zwangerschap. Vraag advies aan je dokter.
??hoe kun je nu zwanger zijn als je 7 dagen voor de vergeten pil sex heb gehad, leeft sperma 7 dagen dan ?? snap er niks van?
KylaLover schreef:ik meld me hier ook weer even.
Ben eigenlijk heel tevreden met de pil, alleen vergeet hem wel eens. Zit te denken aan een spiraaltje, maar al die verhalen van pijn en flauwvallen bij het inbrengen schrikt me toch wel af... En ook de lange tijd dat je vloeit daarna...
Yessy schreef:malih schreef:weetje, ik las zo iets vaags gister...
Ik lag nog even de bijsluiter van de pil te lezen in bed... Stond er dit in.
Heb je onbeschermde sex gehad 7 dagen voor dat je de pil vergat? Dan is er kans op zwangerschap. Vraag advies aan je dokter.
??hoe kun je nu zwanger zijn als je 7 dagen voor de vergeten pil sex heb gehad, leeft sperma 7 dagen dan ?? snap er niks van?
Ik denk (maar ben niet 100% zeker) door het volgende:
De pil werkt op meerdere punten in, namelijk verhindering van de eisprong (geen ei, geen bevructing), stugger maken van het baarmoederslijmvlies (kan een mogelijk eitje niet innestelen) en geloof stugger maken van de baarmoedermond (kan sperma minder goed de baarmoeder in). Stel punt 1 heeft helaas gefaald en je hebt onveilige seks gehad, en 5 dagen later vergeet je de pil waardoor punt 2 ook wegvalt, kan het eitje alsnog innestelen en daar is je kans op zwangerschap...
KylaLover schreef:ik meld me hier ook weer even.
Ben eigenlijk heel tevreden met de pil, alleen vergeet hem wel eens. Zit te denken aan een spiraaltje, maar al die verhalen van pijn en flauwvallen bij het inbrengen schrikt me toch wel af... En ook de lange tijd dat je vloeit daarna...
malih schreef:Ja maar?
das toch bijna onmogelijk ? k bedoel...weetje hoeveel mensen dan zwanger zouden moeten zijn, brrword er bang van.
furious schreef:_Charlotte_ schreef:geweldiggggggg ik ben naar de dokter gweest vanmorgen om 11 elf voor de diana pil..hij vroeg waarvoor wil je hem :ik jah voor mijn puisten..hij zo bblblblabal nou goed ik geefje liever nie de diana pil want die is een conceptie middel ofzoiets? en niet erg gezond..ik geef je eerst een ander middel helpt dat niet en ben je over een week niets verder dan mag je terug komen en ga je an de .... pil niet de diana 35 maar een andere eentje die niet zo agresief is .. IK GELOOF DE NORMAALE PIL helpt die wel net zo goed ?? of iniedergeval helpt die wel..net zo goed helpt ie niet maar hij helpt wel tegen PUISTEN of..?
ik heb nu een middeltje : inderm gekregen savonds eropdoen en sochtends eraf wassen..heb het wel eens eerder gebruikt en mijn huid droogde geloof ik uit..wat ook wel de bedoeling hiervan is..naja ik hoopdat dit werkt maar betwijfel het anders sta ik donderdag ofzo gewoon weer bij de dokterik vondt het echt een beetje irritant net of hij mij niet serieus nam :S
Er zijn meer middeltjes tegen puistjes. Vind het niet zo gek dat je huisarts eerst iets anders wil proberen.