hoi hoi.
Ik heb geen boulimia of anorexia.
Maar wou wel even iets kwijt wat heel tegenoverstaand is wat jullie hebben.
Ik heb het tegenovergestelde probleem.
Ik word niet dik, val eerder af dan dat ik aankom.
Ik ben 1.68 en woog 49 kg. Woog inderdaad.
Ik vond het heel erg vervelend dat ik zo weinig woog, mensen dachten dat ik anorexia had en vroegen dat zelfs ook! (En niet echt op een meelevende manier, maar meer walgend) Dat vond ik echt zo brutaal.
Ik ben aan de pil gegaan, omdat ik dus zo dun was en wist dat je ervan aan zou komen.
(En omdat ik onregelmatig was, maar dat is off topic

)
Dat lukte zeer goed. Door de pil werd ik steeds zwaarder en weer wat meer vlees op mijn botten (leek zo achteraf bleek het eerder vocht te zijn). Ik woog een maand terug 58 kg.
Ik kon zelfs in een broek van maatje 36

(apart he, maar ja ik was blij dat ik zo was "aangekomen" en niet bij de kindermaten hoefde te zoeken voor een broek, waarvan de pijpen dan nog te kort zijn ook, aangezien ik nog wel redelijk lange benen heb)
Maar ik besloot te stoppen met de pil, ergens vond ik het ook wel weer rotzooi en om zwangerschap te voorkomen heb je meerdere dingen voor

Dus ik dacht aangezien ik van vriendinnen hoorde dat zij niet meer het gewicht afvielen dat was aangekomen in die tijd, nadat ze stopte met de pil, dat ik ook niet zou afvallen.
In 2 weken 4 kg eraf door het stoppen met de pil. en daarna moest ik naar de kaakchirurg, ik moest daarna aan de vloeibaar en toen ging er nog een kg af. Ik ben nog geen 49 kg, maar ik baal er echt van.
Op het moment weeg ik dus 53.
Me broeken zijn nu te groot, enkele oude pas ik nog. (maatje 34) Maar t moet niet gekker worden.
Ik weet dat dit off topic is, maar er zijn gewoon minder mensen die willen aankomen dan afvallen.
Je hoort zoveel over afvallen, sonja bakker enzo.
Ik wou het toch even plaatsen.
Ik hoop niet dat jullie het storend vinden, ik heb respect voor degene die nu zo hard vechten tegen jullie eetstoornis.
(in dat geval lijkt dit verhaal toch een beetje op dat, in beide gevallen willen we aankomen)
Ik hoop iets te leren door jullie verhalen te lezen, veel mensen reageren soms ook zo gemeen tegenover mensen met een eetstoornis (aangezien ze mij daarvoor aanzagen) Nu heb ik geen eetstoornis, maar toch probeer ik jullie nog even te steunen