Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kers schreef:quote: Dat heb ik ook, maar als ik dan niet ga word de druk steeds erger en word het zelf pijnlijk alsof je al hele lange tijd ophoudt, terwijl ik ervoor nog bij de wc ben geweest. Er zit bijna nooit veel in mijn blaas, en heb geen blaasontsteking oid.
Kan elke ostopaat dat zien? Ga namelijk over 3 weken weer naar de osteopaat (nu op vakantie).
Kanelly schreef:Ja klopt CM
Ik heb ook meestal Bach Rescue Remedy bij me, maar gisteren uiteraard de verkeerde tas mee
Ik moet gewoon stoppen met m'n 'gezeik' In letterlijke en figuurlijke zin.... Ik kan me namelijk nu al druk maken over aankomend weekend... Dan is het popweekend en that means mega rijen voor de toiletten in de kroegen...
Tis gewoon stupid om je over zoiets druk te maken.
Marijkjuh schreef:Hoi
Onder het motto "gooi al je problemen op tafel, dan zit je er niet meer alleen mee" hier topic nummer 2 deze weekIk schaam me echt dood, maar misschien zijn er meer bokers met dit probleem.
Ik loop al heel lang, zowat 4 jaar, met het probleem dat ik abnormaal vaak naar de wc toe moet. Het is ooit begonnen door enorme angst om voor de klas te staan en het was dan alleen toen, op een gegeven moment is het overgeslagen op altijd als ik me maar ietsjes ongemakkelijk voel. Wat dus inhoudt dat ik het overal heb, behalve thuis.
Citaat:Toen het "begon" ben ik met mijn moeder naar de dokter gegaan, die concludeerde dat het tussen mijn oren zat. Dat was einde verhaal, mijn moeder dacht dat het toen ook promt in ene weg zou zijn.