Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosje84 schreef:Zou je niet teruggaan naar de HA?
Miracle_ schreef:Normaal moet je voordat je oren uit laat spuiten, 3 dagen je oren druppelen.
anita87ruud schreef:Ik spuit ook geregeld oren uit bij patienten. Maar ik laat ze meestal 2a3 dagen de oren goed druppelen met bv olijfolie,zonnebloem olie ect.
Als dit niet wordt gedaan of niet goed dan kan het idd zeer doen aangezien de prop te stevig aan de oorwand vastzit.
En uiteraard heeft je huisarts lauw water gebruikt, want zal hij koud water gebruiken dan zit je niet meer overeind aangezien je je evenwicht niet meer kan houden doordat het koude water je evenwicht spontaan verstoord.
Dus flink druppelen en een nieuw afspraak maken!
qt_shetties schreef:pfff, *zucht* fijn allemaal.... de pijn trekt nu gewoon over de hele linker kant van mn hoofd/ kaak, en gloeit gewoon ...
Had ik vanmiddag nou maar gewoon blijven zitten,
Maanling schreef:anita87ruud schreef:Ik spuit ook geregeld oren uit bij patienten. Maar ik laat ze meestal 2a3 dagen de oren goed druppelen met bv olijfolie,zonnebloem olie ect.
Als dit niet wordt gedaan of niet goed dan kan het idd zeer doen aangezien de prop te stevig aan de oorwand vastzit.
En uiteraard heeft je huisarts lauw water gebruikt, want zal hij koud water gebruiken dan zit je niet meer overeind aangezien je je evenwicht niet meer kan houden doordat het koude water je evenwicht spontaan verstoord.
Dus flink druppelen en een nieuw afspraak maken!
Onderzoeken wijzen uit dat warm water net zo goed werkt als olie. In oorsmeer zitten namelijk ook heel veel stoffen die in water oplossen.
Maken jullie gebruik van een 'ouderwetse' spuit of hebben jullie zo'n apparaatje dat het water in je oor 'trilt' zeg maar?
@TS: hoe werd het met jou gedaan, met een spuit of zo'n trilapparaatje?
Als het een spuit was: vraag of je naar een ander arts mag die van het trilapparaatje gebruik maakt. Dit is VEEL fijner.