Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tinky12 schreef:Hier meld zich ook een kandidaat...vanaf februari ergens...misschien wel eerder.Inmiddels 2x volledig bloedonderzoek gehad bij de HA....nu bij de internist,ook weer door de molen.Nu wordt er op tropenziektes getest en parasieten vanwege mijn werk en wacht nog op de uitslag...doodmoe wordt je ervan :P
Paula schreef:Echt zo waar. Vanmorgen ook weer naar het ziekenhuis geweest, wéér alles opnieuw, wéér een nieuw dossier. Loop nu al bij 3 artsen. En ik snap nooit waarom de longfoto die de longarts gemaakt heeft niet goed genoeg zou zijn voor de longfoto van de cardioloog. Zit 2 weken tussen exact dezelfde foto's, maar nee moest wel overnieuw.
Rosa_ schreef:Informeren jullie allemaal bij de dokter eens naar een B12 tekort. Daar word je ook gigantisch moe van. Andere verschijnselen daarvan zijn trilhanden, altijd koud, weinig honger/afvallen.. Ik heb zelf een chronisch B12 tekort & ik word dus 1 x in de 3 weken gespoten met B12.
Rosa_ schreef:Informeren jullie allemaal bij de dokter eens naar een B12 tekort. Daar word je ook gigantisch moe van. Andere verschijnselen daarvan zijn trilhanden, altijd koud, weinig honger/afvallen.. Ik heb zelf een chronisch B12 tekort & ik word dus 1 x in de 3 weken gespoten met B12.