Tussen wakker zijn en slapen in.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Tussen wakker zijn en slapen in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:12

Ik heb hier ook last van, het is zo naar. Meestal word ik wakker en kan ik me niet bewegen, dan wéét ik dat ik wakker ben maar dan drukt iets me terug mijn bed in en kan niet opstaan.
Ik heb vooral last van de hypnopompische hallucinaties. Scheve mond
Ik word dus wakker, kan niet opstaan en 'droom' iets heel vreemds terwijl ik wakker ben. Zoals vandaag dat ik ontvoerd werd door iemand, een hele groep werd ontvoerd omdat iemand 4 mensen nodig had die heel goed konden zingen. Waarvan ik er 1 was (en ik kan helemaal niet bijzonder goed zingen). En mijn arm werd opgegeten door een hond. Verward
Zoiets was het. Daarvoor had ik er nog 1, ik reed op een paard bovenop een toren, zo'n toren als de toren van Pisa. Er was een grote waterbak die je ook wel eens met SGW ziet (nog nooit gedaan) en daar renden we doorheen, toen steigerde hij en vielen we achterover van de toren.
En dat allemaal bloedrealistisch, ik ben al een beelddenker en terwijl ik weet dat ik wakker ben. Lips are sealed Of de helft van mijn droom staat ineens in mijn kamer. Vreselijk.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:54

DolceGabbana schreef:
Ik heb altijd last van een irritant gevoel als ik bijna in slaap val, dan heb ik het gevoel dat ik ergens van af val en dan schrik ik wakker :P

Iemand hier ook last van?

ja hier heb ik ook last van, of dat je een stoep rand op loop, vorige week viel er ineens een beker van de kast midden in de nacht, staat er al 3 jaar nog nooit verschoven egt luguber

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:00

edit: had niet gezien dat het oud was :o

is het trouwens al over?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-09 12:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Yinka

Re: Tussen wakker zijn en slapen in.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 12:04

Dit is een oud topic, ik heb de link van dit topic alleen in een ander topic gegeven om door te lezen :)