Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepaardoes schreef:Als je ongesteld wordt groei je niet veel meer in je lengte. Daarentegen groeien je borsten nog steeds door hoorZelfs nog tot je 21ste
Stef_Winston schreef:Je groeit dan toch nog ong 5 cm. maar volgens mij groeien je borsten nog iets langer door?
chanwanda schreef:Owik ben al 3 jaar ongesteld en anders heb ik wel héle kleintjes .. ik heb amper A cup ..
annepaardoes schreef:Als je ongesteld wordt groei je niet veel meer in je lengte. Daarentegen groeien je borsten nog steeds door hoorZelfs nog tot je 21ste
Rebeccaa schreef:Serieus? F'ck, dan blijf ik echt maar 1.58/1.59 als je maar 5 cm doorgroeid
_Ilse schreef:Tot je 21ste? Dan is er nog hoop..
Nee maar bij veel vrouwen is het toch ook zo dat hun borsten groeien als ze met de pil beginnen?
dingetje schreef:annepaardoes schreef:Als je ongesteld wordt groei je niet veel meer in je lengte. Daarentegen groeien je borsten nog steeds door hoorZelfs nog tot je 21ste
Nou...in mijn geval groeiden ze nog langer door. Tot mijn 23e had ik cup C. Op mijn 27e cup D/E......
Joonsel schreef:_Ilse schreef:Tot je 21ste? Dan is er nog hoop..
Nee maar bij veel vrouwen is het toch ook zo dat hun borsten groeien als ze met de pil beginnen?
Volgens mij geen volle cup. Maar bij de meesten wel ja!Bij mij niet, maar dat vind ik ook niet zo erg
Joonsel schreef:Toen ik ongesteld werd, was ik..13 geloof ik? Toen had ik een cup B, nu ben ik 17 en heb D.Rebeccaa schreef:Serieus? F'ck, dan blijf ik echt maar 1.58/1.59 als je maar 5 cm doorgroeid
Ik ben zo'n 12 cm gegroeid daarna hoor
_Ilse schreef:Bij mij wel bijna meer dan een volle.
Vriendin van me groeide 3 cups.
Citaat:Rebeccaa schreef:Ik ben zo'n 12 cm gegroeid daarna hoor
Oh gelukkig![]()
Wil eiglijk niet onder de 165 CM worden