roze op donker haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sam98

Re: roze op donker haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:35

pharagirlke schreef:
lovebeaut jij had het ook laten blonderen vermoed ik? Hoe was je haar na afloop en is je haar snel stuk?

Nee ik heb het niet laten blonderen gewoon gelijk verf er in het is er nu hellemaal uit daarna heb ik het weer geverft de bovenkant zwart en de onderkant knal rood dat is er nu ook bijna uit en me haar is nog steeds goed en is niet snel stuk .. Haha!

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:37

x_Marr schreef:
lovebeaut schreef:

Die heb ik ook gehad dat is echt rot spul ben er 1 keer met de borstel door heen gegaan en trok ze er zo uit en toen zaten er allemaal kale plekken, was ik niet echt blij mee.

Ik heb me hele haar een keer knal roze/paars gehad dat hield wel gewoon , ik heb van me zelf ook donker haar.

Kale plekken? Nagelbijten / Gniffelen
En tja je moet het wel voorzichtig kammen/borstelen ja, maar dat is logisch Knipoog

Voorzichtig was ik zeker ik zat echt de hele tijd als ik te hard borstel trek ik ze er uit dus dat was het probleem niet..
Maar je zag echt een kale plek zitten dus waar het had gezeten .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:37

Jij hebt ongeveer mijn kleur haar Lovebeaut. Lachen
Dus dat kan ik gewoon met de kapper overleggen om het er eventueel gewoon overheen te zetten?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:39

een vriendin van mij.. die had zwart haar met knalroze plukken erin.. supervet! en dat kan dus ook gewoon hoor. Kan evt. een foto pb'en (als je wil weten hoe het eruit ziet)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:39

Maartje1990 schreef:
een vriendin van mij.. die had zwart haar met knalroze plukken erin.. supervet! en dat kan dus ook gewoon hoor. Kan evt. een foto pb'en (als je wil weten hoe het eruit ziet)

graag, maar vermoed dat zij wel geblondeerd heeft?

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:39

pharagirlke schreef:
Dus dat kan ik gewoon met de kapper overleggen om het er eventueel gewoon overheen te zetten?

Bij mij hield het wel dus Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:40

lovebeaut schreef:
pharagirlke schreef:

Goed, dan stel ik dat sowieso een keer voor Lachen

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:40

Maartje1990 schreef:

Dat wil ik nu ook gaan doen Haha!

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:41

lovebeaut schreef:
pharagirlke schreef:

Goed, dan stel ik dat sowieso een keer voor Lachen

Toen ik het zwart met rood had dacht ik eerst ook dat rode blijft vast niet goed zitten omdat het echt knal rood/ roze was maar dat bleef er gewoon in zitten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 22:42

lovebeaut schreef:
Toen ik het zwart met rood had dacht ik eerst ook dat rode blijft vast niet goed zitten omdat het echt knal rood/ roze was maar dat bleef er gewoon in zitten.

nu er in blijven zitten is niet zo'n probleem denk ik, het grote probleem is of het "pakt"...

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:44

Als je gewoon naar de kapper gaat en om advies vraagt weten hun het je wel te vertellen of het kan.. en wss geven ze je haar dan ook een voedend haar maskertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 00:19

Ik heb paarse extensions laten zetten, ik weet niet of je heel je haren roze wil? Ik heb een enkele extension en vind het leuk staan, krijg ook leuke reacties. En bij mij blijven ze goed zitten hoe hard ik ook kam/borstel.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:46

Zou als ik jou was idd eens bij een kapper informeren..
Heb een tijdje geleden ook bij de hals gehad om "even" van donkerbruin naar blond terug,...
Oei oei oei wat heb ik een mazzel dat ik mijn haar nog heb Huilen van het lachen
Misschien dat ze bij de kapper een paar plukjes kunnen ontkleuren en roze kunnen verven.. zou de rest van je haar mooi zo laten Knipoog