Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Of het kan natuurlijk ook zijn dat alleen jij ziet dat het niet helemaal goed zit. Dat het toch niemand anders opvalt.
Red_Savage schreef:Foto?
Het kan namelijk heel goed zijn dat echt alleen jij het ziet.
Lot1987 schreef:Schone vingers is ook heel belangrijk.
En een niet te vette huid, dus ook je creme daarvoor
moet niet te vet zijn.
verder weet ik het eigenljk ook niet.
Ja idd de goede kleur want anders kan het
er ook raar uitzien op je gezicht.
Ohja doe je het wel met goed licht?
het beste kan je het gewoon met
'buitenlicht' doen dan zie je gelijk
of je niet te veel of te weinig op hebt.
BrittKitt schreef:Maar foundation en mousse gaat dat niet klonteren?
Nou moet ik zeggen dat ik de mousse ook nooit op mn hele gezicht doe, maar alleen onder mn ogen om mn wallen weg te werken
MissVicky schreef:ik bracht het altijd met zo een speciaal sponsje aan vond het ideaal spul tot ik merkte dat het mijn hele huid dichtsmeerde. Ik gebruikte het om vlekjes en pukkels te verbergen maar die werden alleen maar erger door die vette bende. Onder mijn ogen vond ik ook niet werken ging mn mascara uitlopen omdat het zo vet was. heb nu foundation met poeder look perfect niet dik niet droog niet zo een plak vettigheid op je gezicht!
MissVicky schreef:ik bracht het altijd met zo een speciaal sponsje aan vond het ideaal spul tot ik merkte dat het mijn hele huid dichtsmeerde. Ik gebruikte het om vlekjes en pukkels te verbergen maar die werden alleen maar erger door die vette bende. Onder mijn ogen vond ik ook niet werken ging mn mascara uitlopen omdat het zo vet was. heb nu foundation met poeder look perfect niet dik niet droog niet zo een plak vettigheid op je gezicht!
Xsander schreef:MissVicky schreef:ik bracht het altijd met zo een speciaal sponsje aan vond het ideaal spul tot ik merkte dat het mijn hele huid dichtsmeerde. Ik gebruikte het om vlekjes en pukkels te verbergen maar die werden alleen maar erger door die vette bende. Onder mijn ogen vond ik ook niet werken ging mn mascara uitlopen omdat het zo vet was. heb nu foundation met poeder look perfect niet dik niet droog niet zo een plak vettigheid op je gezicht!
wat voor merk heb je dan? en hoe duur
klinkt namelijk wel goed
_Noraly schreef:je moet om het goed te verdelen eerst dat spul in 4 stukken op je gezicht doen (klodder op je kin, klodder op beide wangen + voorhoofd) en dan je handen vochtig maken en dan met die vochtige handen dat spul uitwrijvenwerkt het beste
+ tis beter voor je huid omdat het dus op waterbasis is
succes!