Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) die wartner durfde ik niet te gebruiken

(HeeuulVIES!)
ik had ze meteen weer gewist
Ik heb er zelf ook heel erg last van, dus ben het wel gewend.

Gewoon die pleister in kleine stukje knippen en een dag laten zitten. 
Joto schreef:Ik heb vroeger ook aardig wat wratten gehad, en 4 x weglaten stippen, Tot ik de tip kreeg om er likdoorn pleister op de te plakken..Was er binnen 2 week vanaf..En nog steedsGewoon die pleister in kleine stukje knippen en een dag laten zitten.
bedankt Joto schreef:Ik heb vroeger ook aardig wat wratten gehad, en 4 x weglaten stippen, Tot ik de tip kreeg om er likdoorn pleister op de te plakken..Was er binnen 2 week vanaf..En nog steedsGewoon die pleister in kleine stukje knippen en een dag laten zitten.
Gaat gewoon dood ofzo?
x_Marr schreef:Joto schreef:Ik heb vroeger ook aardig wat wratten gehad, en 4 x weglaten stippen, Tot ik de tip kreeg om er likdoorn pleister op de te plakken..Was er binnen 2 week vanaf..En nog steedsGewoon die pleister in kleine stukje knippen en een dag laten zitten.
Dus iedere dag een nieuw stukje van die pleister er op plakken?
Wat gebeurt er dan met de wrat?Gaat gewoon dood ofzo?
Judith_M schreef:Sodeletuut schreef:Hmm, er overheen plassen zou ik nou dan weer niet meteen doen..
Het werkt anders prima
best grappig eigenlijk
naja als dit niet werkt
koda schreef:vroeger ook wratten gehad, ook een paar keer laten bevriezen heeft toen niet geholpen.
Toen met formule w geprobeerd en dat heeft bij mij toen wel geholpen.
Nu zeggen ze altijd dat een wrat niet mag bloeden omdat je er dan meer krijgt, wat daar van waar is weet ik niet.