Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Hmm, heb je niet gewoon nierstenen?Of is dat inmiddels ook nagekeken?
SuuZzel schreef:Het bleek dat haar vriendje drager was van een virus, wat haar dus elke keer blaasontsteking bezorgde door sex te hebben. Hij is nu aan een antibiotica kuur geweest en nu heeft ze er geen last meer van.
Laurier schreef:pas wel op voor je nieren hoor, want ik heb nu alweer een aantal jaren geleden ooit 2 blaasontstekingen achter elkaar gehad en toen is er op een of andere manier daardoor urine naar mijn nieren gaan stromen. Toen kreeg ik er nog een nierbekontsteking bij en ik kan je vertellen dat dat echt geen pretje is! Vergeet niet om veel te drinken, beste is water en om niet op te houden want dat is echt ontzettend slecht ( houdt je het misschien te veel op? Of misschien onbewust? Of dat je niet alles eruit plast? Ik ben toen des tijd helemaal onderzocht in het ziekenhuis maar ze konden ook niet echt een duidelijke oorzaak vinden, heb het nu ook niet meer gehad). Hoop voor je dat je er snel af bent!
Laurier schreef:pas wel op voor je nieren hoor, want ik heb nu alweer een aantal jaren geleden ooit 2 blaasontstekingen achter elkaar gehad en toen is er op een of andere manier daardoor urine naar mijn nieren gaan stromen. Toen kreeg ik er nog een nierbekontsteking bij en ik kan je vertellen dat dat echt geen pretje is! Vergeet niet om veel te drinken, beste is water en om niet op te houden want dat is echt ontzettend slecht ( houdt je het misschien te veel op? Of misschien onbewust? Of dat je niet alles eruit plast? Ik ben toen des tijd helemaal onderzocht in het ziekenhuis maar ze konden ook niet echt een duidelijke oorzaak vinden, heb het nu ook niet meer gehad). Hoop voor je dat je er snel af bent!
Tallie_Ho schreef:Ik weet niet of je je ook al hebt laten onderzoeken op soa's?
urselin schreef:Tallie_Ho schreef:Ik weet niet of je je ook al hebt laten onderzoeken op soa's?
Ik heb wel een bloedonderzoek laten doen, maar niet speciaal op soa's.
Heb er overigens wel overnagedacht om het te laten doen.
Maar geeft een soa dan dezelfde bacterie als van een blaasontsteking?
Bij mij is het telkens dezelfde bacterie.
Tallie_Ho schreef:Als je blaasontsteking hebt moet je juist heel veel drinken en helemaal uitplassen. Juist door het op te houden hou je de bacterieen binnen.
Bij mij is het de 2e keer dat ik blaasontsteking had ook naar mijn nieren gegaan. Ik kan je melden dat ik niet kleinzerig ben, maar hier toch wel om lag te brullen in mijn bed, dat deed grondig zeer zeg!!