Je gewicht heeft echt invloed op je menstruatie heb ik inmiddels ook gemerkt. Net als jij werd het bij mij ook steeds minder en minder. Wel lekker hoor maar twee dagen en zocht er eigenlijk niks achter, maar nu ik dit zo lees gaat er een lichtje branden. Sinds ik af ben gaan vallen (was niet zo zwaar als jij maar toch behoorlijk te zwaar) merk ik dat mijn oude cyclus weer terug aan het komen is. Wordt weer netjes op tijd ongesteld en het duurt weer net zo lang als anders. Dat was echt een van de eerste dingen die me op viel toen ik begon met lijnen.
Enne succes hè? Ik hoop dat het je snel lukt zwanger te worden
Wat goed van je zeg dat je zoveel bent afgevallen! En super dat je nu wel ongesteld bent maar ik dacht eigenlijk dat het wel bekend was?
Ik had een baas en een collega die ook boven de 100 kg wogen en die hadden ook moeite om zwanger te raken...juist door het gewicht en de onregelmatige cyclus daardoor.
Lekker cru vergelijk ...dikke merrie die bijde hengstenhouder komt krijgt ook amper te eten...ook die reden
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. Na 13 jaar de pil slikken, waarvan de laatste paar jaar zonder stopweek en zonder bloedingen dus, zijn we vorige maand gestopt en afgelopen week mijn eerste menstruatie weer gehad! Hoe blij kun je daarmee zijn
Dat je als je dik bent moeilijker zwanger kunt raken is over het algemeen wel bekend hoor Maar dat je als dikkert je cyclus kan lam leggen is veeeeel minder bekend want dat had ik namelijk ook nooit eerder gehoord...
Wat ontzettend fijn voor je dat alles weer werkt! ( hehehe nu ondertussen niet meer door auwiejs enzo) En je weet het! ik blijf voor je duimen voor je gewicht en alle andere dingen!!
Ik noem het maar een kabouter die de boel er aan de binnenkant vanaf aan het harken is want als ik me niet volprop met pijnstillers vlieg ik wéér zowat tegen het dak van de pijn
Moet ook erg veel wisselen en verlies heeeel veel. Logisch gevolg van al die maanden dat ik het niet was.
Zo trots en blij als ik was, wens ik nu toch dat het weer snel stopt!
ik hoop dat je je snel weer beter voelt,grappig zoals de een droomt van de overgang om van die ellende af te zijn (ik dus..)...droomt de ander van ongesteld zijn... Wat knap overgens dat je al zoveel afgevallen bent!!! Het komt wel goed met jou hoor!!ik zal duimen dat je snel zwanger bent!wie weet helpt het!!!
Ik wil nog wel even doorgaan met lijnen Als ik nu zwanger zou raken zit ik dadelijk weer boven de 100 en dat wil ik van zijn-lang-zal-ze-leven-niet meer! En dan heb ik voor mijn gevoel ook alles voor niks gedaan!
Geweldig dat je al zoveel kilo bent afgevallen Petje af hoor!! En gefeliciteerd dat je weer ongesteld ben Ik heb trouwens ook je hele verhaal gelezen hoor
oeh wat goed.... kunnen we dan nu nog stemmen??? ps ik ben jaren mijn menstruatie kwijt geweest om de tegenovergestelde reden van jou.. en nog steeds ben ik max 1 hooguit 2 dagen ongesteld ( zonder pil bijnen helemaal niet) heb na jou verhaal nu ook maar een afspraak gemaakt bij de gynaceloog, krijg toch ook een leeftijd dat je met een paar jaar wel kindjes zou willen ( mogen ) krijgen... echt super goed dat het bij jou weer normaal is, nu nog even de bruiloft winnen en dan wens 2 maar eens verwezenlijken..
Ik ben heel blij voor je! Ik moet zeggen dat ik àltijd blij ben met mijn menstruatie, het betekent ten eerste dat ik niet zwanger ben en ten tweede dat ik het (waarschijnlijk) wel kan worden Hopelijk komt er snel een kindje!