Dreadlocks uitkammen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melissa_b

Re: Dreadlocks uitkammen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:16

Kan je die vrouw niet terugbellen en je probleem voorleggen?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:18

Charret schreef:
Zo op de foto misstaan ze je helemaal niet..

Misschien modat ze poging tot in een halve staart zitten, kan ze niet eens plat trekken, ze staan helemaal omhoog..

Peelie de dreads zijn van me eigen haar

Mijn vriend zegt dat hij het "schattig" vind, een vriendin vind het leuk maar die vind zelfs een hoopje honde poep leuk, verder wee ik niet

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:20

Nathaliia schreef:
ik wilde net zeggen, het mistaat je serieus niet op de foto! maar je moet er natuurlijk niet mee blijven lopen als je het écht niks vind, zou idd nog een dagje wachten of je het echt niets vind...

Het doet ook gewoon hel zeer Boos! Ik kan niet meer op me kussen liggen, ze zitten echt strak en boven in zitten elastiekjes.
Wanener mogen die er dan uit? en wanneer doet het niet zee rmeer?
En gaan ze wel nog wat soepeler worden? Want ze zijn net prikkelplantjes

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:21

Ik vind ze geweldig! Haha! Ik zou gewoon je haar laten groeien, en dan het bijgegroeide stuk weer bijwerken.Lachen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:21

van je eigen haar Bloos! Ik zou niet weten of je het uit kan kammen? en ik denk dat dat niet heel geslaagt word. Ik ebn bag dat je dan heel veel haar verliest... Kan je anders niet langs de kapper gaan en vargen of het uit te borstelen valt?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:24

Red_Savage schreef:
Ik vind ze geweldig! Haha! Ik zou gewoon je haar laten groeien, en dan het bijgegroeide stuk weer bijwerken.Lachen

Ja ik kan ze er ook uit laten groeien tot mijn haar weer een normaal lengte heb berijkt en ze dan knippe Clown Ga me nu neerlegge bij het feit dat het waarschijnlijk niet naders is.. ik ben zo onzeker er over dat ik er gewoon van moest huilen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:26

PinkyBubble schreef:
Red_Savage schreef:

Ja ik kan ze er ook uit laten groeien tot mijn haar weer een normaal lengte heb berijkt en ze dan knippe Clown Ga me nu neerlegge bij het feit dat het waarschijnlijk niet naders is.. ik ben zo onzeker er over dat ik er gewoon van moest huilen

Ik vind ze echt heel gaaf! En dat het heel irritant zit kan ik begrijpen. Maar dat heb ik ook altijd op het begin als mijn synthetische dreads in laat vlechten. En ik heb de eerst dagen (soms week) ook echt pijn gewoon, omdat het ook strak zit. Maar na een tijd merk ik er niks van. Lachen
Volgens mij moet je er gewoon aan wennen en het wat bij laten groeien. Ja

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:28

Volgens mij is dat strakke inderdaad een kwestie van een paar dagen tijd, dan trekt dat bij en gaat 't allemaal wat losser zitten.
Tsja, je kunt ze er wel uitkammen, maar al eerder aangehaald in dit topic, dat redt je ten eerste waarschijnlijk sowieso niet in je eentje, en ten tweede kost het je heel veel haar...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:29

Ik vind het je trouwens ook nog nieteens zo heel slecht staan hoor...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:30

_Scarlet_ schreef:
Volgens mij is dat strakke inderdaad een kwestie van een paar dagen tijd, dan trekt dat bij en gaat 't allemaal wat losser zitten.
Tsja, je kunt ze er wel uitkammen, maar al eerder aangehaald in dit topic, dat redt je ten eerste waarschijnlijk sowieso niet in je eentje, en ten tweede kost het je heel veel haar...

Ja inderdaad..

Nouja ik ben blij dat ik jullie positieve reakteis heb gelezen op me foto.. Maakt me ietsje zekerder..

Weet iemand wel hoe lang die elastiekjes er in moeten blijve?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:33

Zitten de elastiekjes in 't begin van je haar (bij je haarwortels) of aan 't eind? Volgens mij horen die er gewoon in te blijven, maar ik weet het niet zeker...

Ik vind het je trouwens ook leuk staan, je hebt er wel een goed hoofd voor!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:34

ik heb werkenlijk waar geen iedee... Heeft dat vroeuwtje dat dan niet gezecht?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:34

Meis ik vind het je ook helemaal niet verkeerd staan hoor!
En ik denk dat ze idd na een tijdje wel losser gaan zitten en als je haar
groeit wordt t ook zwaarder en staat t niet meer zo omhoog, al
vind ik t op de foto erg meevallen Lachen

Kun je niet vragen aan degene die ze gezet heeft hoe lang de stiekjes moeten blijven zitten?

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:37

heb geen verstand van dreadlocks, maar meid, ze staan je echt leuk Knipoog

wat ik heb gehoord is dat het wel mogelijk is ze uit te kammen, maar dat het inderdaad een aardig karweitje is
Laatst bijgewerkt door MieLo op 24-06-08 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:38

_Scarlet_ schreef:
Zitten de elastiekjes in 't begin van je haar (bij je haarwortels) of aan 't eind? Volgens mij horen die er gewoon in te blijven, maar ik weet het niet zeker...

Ik vind het je trouwens ook leuk staan, je hebt er wel een goed hoofd voor!

Aan hetb egin van me haar, die heb ze gebruikt om staartjes te maken en van daaruit de dreads te haken.

Overigens zijn ze vanaf dichtbij niet zo mooi geloof ik
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 24-06-08 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:39

Nou, ik ben iig fan van je dreads. Haha! Zou je zelf ook graag willen, maar heb er het haar er helaas niet voor. Sigaar

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:41

Zie ik nou traanoogjes op de foto?
Nee toch meis, kop op het staat echt niet slecht Ach gut
Ik heb zelf hairextensions en die doen ook na het zetten de eerste week pijn op mn hoofdhuid.
Na een weekje is het soepeler en heb je iets meer ruimte en doet het geen pijn meer.
Ik zou wanneer je dit echt niet wilt wel naar een proffesional gaan om ze eruit te halen want ik ben bang dat je je haar helemaal beschadigd als je het er zelf uit gaat halen.
Weet je, kijk het anders 3 dagen aan.
Dan staat het niet meer alle kanten op en doet het minder pijn,misschien bevalt het je dan wel.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:44

heb ff fotos van de dreads van dichtbij gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Ze zitte zo ook wat platter omdat ik gedouched heb Tong uitsteken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:46

Meetje22 schreef:
Zie ik nou traanoogjes op de foto?
Nee toch meis, kop op het staat echt niet slecht Ach gut
Ik heb zelf hairextensions en die doen ook na het zetten de eerste week pijn op mn hoofdhuid.
Na een weekje is het soepeler en heb je iets meer ruimte en doet het geen pijn meer.
Ik zou wanneer je dit echt niet wilt wel naar een proffesional gaan om ze eruit te halen want ik ben bang dat je je haar helemaal beschadigd als je het er zelf uit gaat halen.
Weet je, kijk het anders 3 dagen aan.
Dan staat het niet meer alle kanten op en doet het minder pijn,misschien bevalt het je dan wel.

Je hebt gelijk denk ik, en het zijn idd traan oogjes hahaha

Normmaal laat ik ook niemand in de buurt met een schaar bij me haar, het was bijna tot me kont maar me moeder heb het geknipt tot net onder me schouders omdat het dood was, weet nog wel dat ik 2 dagen heb ligge janke me haar is echt heilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:49

Kijk anders eens op www.dutchdreads.nl Knipoog

Vriendin van me had ook hele korte dreads net nadat ze gezet waren, die heeft met kunsthaar verlengingen gemaakt, die eraan gezet en toen alles in 1 kleur geverfd Lachen

Je dreads misstaan je zeker niet, vindt het erg leuk staan Lachen

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:59

Ik heb net mijn dreads eruit sinds een maandje die ik 3,5 jaar heb gehad, Het heeft me van 7 april tot 19 mei gekost en dan met hulp van anderen. ik geef je als tip: Niet doen! Je vind je haar nu te kort, als ze dreads zetten breekt er al een hoop haar wat je dus verliest, en als je het eruit haalt gebeurt dat nog eens. Ik heb van mezelf dik haar, en heb nu dus nog genoeg over, maar het kostte me wel zo'n 3 uur per dread en als je zag hoeveel haar eruit kwam had je niet geloofd dat ik nog zou hebben wat ik nu heb. Als je het er nu uit gaat halen, het je kort, dun en dood haar. Ik zou het gewoon nog even afwachten, het groeit wel weer aan, en het is inderdaad wennen. Het staat je goed vind ik, het groeit wel bij, maar als je het er nu uithaalt krijg je ook spijt..

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 00:50

Ik heb weinig verstand van dreads, maar ik wilde even zeggen dat ik ze ook best leuk vind staan hoor! Je kan het prima hebben Lachen
En als je haar een paar millimeter is gegroeid doet het minder pijn, het is sowieso even wennen denk ik.
Dan worden je dreads overigens ook zwaarder, zodat ze niet meer recht op staan Knipoog !

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 00:59

Okay.. ik heb zelf ook dreads en wilde even wat zeggen.

Je kan dreads wel uitkammen, dat gaat even duren maar het kan en het is ook best wel zonde (vind ik)

In het begin heb je last van de elastiekjes, pijn op je hoofd door al het getrek. En staan ze zo raar vanwege het touperen. Je dreads zijn altijd korter dan je haar was, vooral door de omgehaakte puntjes zijn ze veel korter. Eigenlijk mocht je je baby dreads 4 weken niet wassen aangezien ze dan uitzakken, en je moet je elastiekjes 4 weken inhouden.

Laat ze anders verlengen zoals al eerder gezegd is.. dan heb je mooie lange dreads tijdelijk en als je eigen dreads gegroeid zijn haal je de verlengingen eruit.

Mijn dreads stonden ook heel bol toen ik ze pas had laten zetten en ik heb er tegen de 80 (en ze zijn nu 4 maandjes oud)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 09:30

Myryana schreef:
Okay.. ik heb zelf ook dreads en wilde even wat zeggen.

Je kan dreads wel uitkammen, dat gaat even duren maar het kan en het is ook best wel zonde (vind ik)

In het begin heb je last van de elastiekjes, pijn op je hoofd door al het getrek. En staan ze zo raar vanwege het touperen. Je dreads zijn altijd korter dan je haar was, vooral door de omgehaakte puntjes zijn ze veel korter. Eigenlijk mocht je je baby dreads 4 weken niet wassen aangezien ze dan uitzakken, en je moet je elastiekjes 4 weken inhouden.

Laat ze anders verlengen zoals al eerder gezegd is.. dan heb je mooie lange dreads tijdelijk en als je eigen dreads gegroeid zijn haal je de verlengingen eruit.

Mijn dreads stonden ook heel bol toen ik ze pas had laten zetten en ik heb er tegen de 80 (en ze zijn nu 4 maandjes oud)

Ik mocht ze wel al wassen omdat het zonder permanent vloeistof is gedaan, Maar het is gewoon niet geworden zoals ik had verwacht, ik heb gister op dreadsspullen .nl een dread removal kitt gevonden, met een shampoo en een uber conditioner van knotty boy, Die gaik proberen, ik wil ze er gewoon echtuit hebben. Ik heb er zoveel spijt van, ik had er op de heenweg al spijt va maar dat mens wat mee ging zat me helemaal m telulle, want het was in de erste instantie ook haar idee, was leuk zei ze, want zij nam ze ook, ik had zoiets van wat kan het kwaad.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:27

Ik vind het leuk staan bij je.. in het begin doet het altijd zeer een soort van haarpijn noem ik het altijd maar Tong uitsteken
En dat bolle gaat ook weg.. maar als je zelf niet onwijs lang haar hebt kon je toch ook verwachten dat ze niet zo lang zouden worden.. net zoals je je haar in een vlecht legt dan is je haar ook korter dan los..

Ik zou het nog een weekje aan kijken.. succes er mee

liefs lin