Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charret schreef:Zo op de foto misstaan ze je helemaal niet..
Nathaliia schreef:ik wilde net zeggen, het mistaat je serieus niet op de foto! maar je moet er natuurlijk niet mee blijven lopen als je het écht niks vind, zou idd nog een dagje wachten of je het echt niets vind...
Red_Savage schreef:Ik vind ze geweldig!Ik zou gewoon je haar laten groeien, en dan het bijgegroeide stuk weer bijwerken.
PinkyBubble schreef:Red_Savage schreef:Ik vind ze geweldig!Ik zou gewoon je haar laten groeien, en dan het bijgegroeide stuk weer bijwerken.
Ja ik kan ze er ook uit laten groeien tot mijn haar weer een normaal lengte heb berijkt en ze dan knippeGa me nu neerlegge bij het feit dat het waarschijnlijk niet naders is.. ik ben zo onzeker er over dat ik er gewoon van moest huilen
_Scarlet_ schreef:Volgens mij is dat strakke inderdaad een kwestie van een paar dagen tijd, dan trekt dat bij en gaat 't allemaal wat losser zitten.
Tsja, je kunt ze er wel uitkammen, maar al eerder aangehaald in dit topic, dat redt je ten eerste waarschijnlijk sowieso niet in je eentje, en ten tweede kost het je heel veel haar...
_Scarlet_ schreef:Zitten de elastiekjes in 't begin van je haar (bij je haarwortels) of aan 't eind? Volgens mij horen die er gewoon in te blijven, maar ik weet het niet zeker...
Ik vind het je trouwens ook leuk staan, je hebt er wel een goed hoofd voor!
Meetje22 schreef:Zie ik nou traanoogjes op de foto?
Nee toch meis, kop op het staat echt niet slecht![]()
Ik heb zelf hairextensions en die doen ook na het zetten de eerste week pijn op mn hoofdhuid.
Na een weekje is het soepeler en heb je iets meer ruimte en doet het geen pijn meer.
Ik zou wanneer je dit echt niet wilt wel naar een proffesional gaan om ze eruit te halen want ik ben bang dat je je haar helemaal beschadigd als je het er zelf uit gaat halen.
Weet je, kijk het anders 3 dagen aan.
Dan staat het niet meer alle kanten op en doet het minder pijn,misschien bevalt het je dan wel.
Myryana schreef:Okay.. ik heb zelf ook dreads en wilde even wat zeggen.
Je kan dreads wel uitkammen, dat gaat even duren maar het kan en het is ook best wel zonde (vind ik)
In het begin heb je last van de elastiekjes, pijn op je hoofd door al het getrek. En staan ze zo raar vanwege het touperen. Je dreads zijn altijd korter dan je haar was, vooral door de omgehaakte puntjes zijn ze veel korter. Eigenlijk mocht je je baby dreads 4 weken niet wassen aangezien ze dan uitzakken, en je moet je elastiekjes 4 weken inhouden.
Laat ze anders verlengen zoals al eerder gezegd is.. dan heb je mooie lange dreads tijdelijk en als je eigen dreads gegroeid zijn haal je de verlengingen eruit.
Mijn dreads stonden ook heel bol toen ik ze pas had laten zetten en ik heb er tegen de 80 (en ze zijn nu 4 maandjes oud)