Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lottehorse schreef:Ik groei tegenwoordig ook erg de breeten in..
Maar ik kan me niet beheersen..
Als ik wli eten dan eet ik ook altijd!
Tot ik prop vol zit.. Verschrikelijk!
Ik weet niet hoe je er mee om moet gaan dus ben beniewd of iemand hier DE oplosing heeft..
kohtje schreef:Je "seintje"vol werkt niet goed. Het heeft mij wel heel wat weekjes gekost om die weer aan het werk te krijgen.
Voor sávond had ik zoethout bij de hand, toch iets te kauwen.
Zorg dat je veel vezels eet , die vullen voor een tijdje.
Natuurlijk blijf je wel eens dat "honger" gevoel houden maar die wordt steeds minder.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat het voor 99% tussen de oren zit en dat er echt een knop om moet en dat lukt niet van de 1 op andere dag.
Nanne schreef:Kana, je bedoelt gewoon die zoute zonnebloempitten in die plastic zakjes? Van vroegah?
Annetje schreef:Elma ben je daar nu echt trots op?
Op 1000kcal kun je namelijk niet leven en ik vind jezelf uithongeren niet alleen niet bepaald slim, maar ook nog eens niet iets om trots op te zijn.
Het is bewezen dat ieder mens minstens 1200 kcal nodig heeft om te functioneren, zonder dus ook maar iets aan sport oid te doen. Dat zou dus neerkomen op minstens 1500 kcal voor een persoon die ook nog eens een paard rijd, stofzuigt, afwast, boodschappen doet enz... Als je minder eet breekt je lichaam af en wordt je op lange termijn ziek. Organen falen, je wordt moe en kunt je niet concentreren.
Je volvreten is niet goed, maar te weinig eten ook niet.
Annetje schreef:Even een stipje. Ook ik heb een onstilbare honger en kan goed 10 minuten na het avondeten weer een koekje (of 4) pakken als dat voor mijn neus ligt. Ik ben nog wel op normaal gewicht, maar merk aan mijn kleren en mijn spiegelbeeld dat ik toch aardig begin uit te dijen.
Tips om minder te snaaien zouden dan ook fijn zijn. Ik spreek elke dag met mezelf af dat dit een andere dag gaat zijn als de andere. Dat ik minder ga snoepen en zeker niet meer na 9 uur. Maar dan heb ik iets op en zijn de remmen weer los
Kana schreef:Nanne schreef:Kana, je bedoelt gewoon die zoute zonnebloempitten in die plastic zakjes? Van vroegah?
Yesss!! Maar dan van de Plus, halve kilo, 75 cent.Turkse afdeling, blauwe zak!
Elma_ schreef:Hmm, Ik denk dat je het zat genoeg moet zijn wil je het volhouden.. Ik be nnu ook een paar weekjes bezig, en val kilos af, en houd het ook nog eens heel goed vol.. En dat met 1.000 Calorieen per dag
Nanne schreef:Elma_ schreef:Hmm, Ik denk dat je het zat genoeg moet zijn wil je het volhouden.. Ik be nnu ook een paar weekjes bezig, en val kilos af, en houd het ook nog eens heel goed vol.. En dat met 1.000 Calorieen per dag
Dit lijkt mij ook vrij weinig, maar goed. Jij zegt er prof. hulp bij te hebben en het werkt voor jou goed. Als je het goed volhoudt zullen er voor jou wel genoeg calorieen in zitten.