Voet omgeslagen...ongelooflijk veel zeer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Germatje

Re: Voet omgeslagen...ongelooflijk veel zeer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:18

Ja ik ben ook benieuwd!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:22

Heb hetzelfde! Vanaf vrijdag begonnen..Geen ideewat het is heb niet iets verkeerds gedaan zover ik weet Tong uitsteken Ik ga morgen ook naar de dokter;)

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:23

Hoe gaat het nu?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 00:55

Ik ben net terug uit vakantie.
Zaterdagochtend had ik meer pijn maar geen enkele verandering te merken aan mijn voet. Mijn moeder is gekomen en heeft me ingetapet, zij heeft idem hetzelfde gehad als ik vroeger en is ook ingetapet geweest. Kon kiezen, of gips of tape, ik koos voor tape.

Ben gaan werken met mijn ingetapet voet, rond de middag was de pijn volledig weg. Ik hélemaal blij, ook zonder verband had ik geen pijn meer. Fijn, dus vriendlief en ik begonnen aan onze vakantie in NL.

Alles ging goed, tot gisteren, na een partij lasergamen stapten we terug naar het beginpunt en ging ik wéér door mijn enkel.
Gevolg is dat ik nu terug in de tape/verband zit. Heb geen pijn meer dus hij gaat er zo af.

Maandag ga ik naar de HA om toch eens om raad te vragen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 04:59

Ik vind het om eerlijk te zijn erg onverstandig dat je ermee gaat lasergamen. Je hebt toch heel veel waarschuwingen in dit topic gehad, en ook met een tape eromheen lijkt het me duidelijk dat je er dan echt niet mee moet gaan lopen. Dat blijkt nu wel.
Dat je geen pijn hebt met tape erom klopt wel. Dat had ik ook, omdat tape steun geeft. Maar zodra je dat eraf haalt ben je de steun weer kwijt.

Als ik jou was zou ik toch eens sneller naar de HA gaan. Je moet het zelf weten hoor, maar ik zou hier niet rond mee blijven lopen Lachen

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 13:38

Cayenne schreef:
Ik vind het om eerlijk te zijn erg onverstandig dat je ermee gaat lasergamen. Je hebt toch heel veel waarschuwingen in dit topic gehad, en ook met een tape eromheen lijkt het me duidelijk dat je er dan echt niet mee moet gaan lopen. Dat blijkt nu wel.
Dat je geen pijn hebt met tape erom klopt wel. Dat had ik ook, omdat tape steun geeft. Maar zodra je dat eraf haalt ben je de steun weer kwijt.

Als ik jou was zou ik toch eens sneller naar de HA gaan. Je moet het zelf weten hoor, maar ik zou hier niet rond mee blijven lopen Lachen

Ik had op dat moment geen tape om en had dus geen pijn meer. Tijdens het lasergamen is er niets gebeurd, kon rennen wat ik wou, dan sla ik nooit mijn voet om. Het was na het lasergamen, toen ik aan het stappen was, dat het gebeurde.

Ik kan nu doen met mijn voet wat ik wil, draaien, buigen, geen pijn maar toch ga ik even langs.