Haar verven mislukt... ontkleuren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: Haar verven mislukt... ontkleuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:26

ik vind het eigelijk mooi! Natuurlijk zit je wel met het stro-haar risico als je het terug laat verven. Is toch een mooi kleurtje Haha! ga je het echt niet laten zitten?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:35

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil in kleur erg mee vind vallen. De kleur op de onderste foto lijkt alleen wat intenser.
En je loopt niet voor schut! Ookal voel je je er niet fijnbij omdat het niet is wat je wou. Ik zou je haar nu alleen eerst even met rust laten. Het heeft een behoorlijke opdonder gehad.

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:38

ik zou je haar eventjes 3/4 weken laten rusten.
anders krijg je net als mijn vriendin lekker stro effect!

en de kleur valt best mee!!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:03

jij moet je haar eens verven met henna! dat is echt heel goed voor je haar! je hebt het in heel vele kleuren, laat je enes adviseren of kijk eens op internet Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:40

ik had iets zwaar dramatisch verwacht, maar het valt heel erg mee, vind het zelfs mooi. ik wilde goudblond, en kwam er spier en spier wit vanaf, dat vond ik toch wel iets meer drama, gelukkig was het koopavond en hebben we het donkerblond geverfd,

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:43

Ik vind het ook alles behalve vreselijk. Vind het zelfs erg mooi staan.

Maar als je er zelf niet tevreden mee bent, teruggaan naar de kapper en herstel eisen.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:45

Ik vind het wel leuk en na 5 a 10 wasbeurten word rood lichter.. ontkleuren zou ik niet doen word je haar broos en breekbaar van en de kans dat het gaat breken is echt zo slecht voor je haar.. Ik zou het even een paar wasbeurten afwachten en de kapper hoort het overgens weer op te knappen hoor..

succes

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:08

Sorry maar ik vind dit ronduit belachelijk dat ze je zo de deur uit hebben laten gaan, vind het niet mooi (jij zelf ook niet) dit is toch geen mooie diepe kleur? Ziet eruit alsof je kleur helemaal vervaagt is ga gewoon terug en eis gewoon dat t overnieuw wordt gedaan en dat er een goeie intensieve verzorging in gaat ben zelf kapster en wij hebben ook wel is dat iets niet helemaal gaat zoals het hoort maar de klant gaat nooit de deur uit
voordat het helemaal naar hun zin is Lachen
Succes ermee!!