Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
samantha5 schreef:Doet dat reinigen ook pijn?
MarchaL schreef:samantha5 schreef:Doet dat reinigen ook pijn?
Nee, het reinigen doet geen pijnHet verwijderen van tandsteen gaat echter wel met wat geweld, gevoelsmatig lijkt het alsof ze het allemaal wat te grof doet. (maw, mijn tanden hoeven er natuurlijk ook niet allemaal uit
) Je voelt er verder weinig van, niet druk over maken dus!
Hmm, ik vind verdovingen in mijn gehemelte toch ook wel akeliger als in mijn onderkaak... Vanochtend nog een verdoving gehad in mijn onderkaak, daar voelde ik toch echt bijna niets van. Volgende week is de bovenkant aan de beurt, moet een wortelkanaalbehandeling in een van mijn kiezen
Lieneke_ schreef:Ik heb ook een enorm trauma aan de tandarts,
Toen ik 11 was heb ik 4 kiezen moeten laten trekken, anders kon mijn beugel niet in mn mond ofiets?![]()
En die tandarts van ons hield er geen rekening mee dat ik nog zo jong was, hoppaaa spuit, hoppaaaa trekken, enz.. pff ik heb lopen schreeuwen en janken in die stoel..
Ik ben nu ondertussen al 1,5 jaar ofzo niet geweest.. terwijl er echt een enoooorm gat in mijn tand zit.. en die tand breekt steeds maar af..
maar ik durf écht niet naar de tandarts
Citaat:Natasja, heel veel succes en vraag hij weet vast nog dat je de vorige keer pijn had en geeft je nu vast iets meer of wacht wat langer..en anders vertel je het hem zel fnog eventjes..ennuh, neem je mp3 mee als je die hebt, hb je wat anders om je op te focussen
Natasja91 schreef:En anders bijt ik wel in zijn/haar vingers
MaiMai schreef:Ik ben net geweest en het viel me best mee. Ik heb nu een nieuwe tandarts en die schrok zich rot van wat mijn oude allemaal had gedaan. (ik had dus wel reden om bang voor hem te zijn) Ik moet dan ook twee vullingen laten vervangen, de eerste is dinsdag aan de beurt. Daar zie ik dan wel weer tegen op
Ook moet ik nog een dagje terug voor mondhygiene (tandsteen) in augustus.