Wondroos/ontstoken scheenbeen iemand tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

twinducklin

Re: Wondroos/ontstoken scheenbeen iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:59

lijkt me ook niet, een huisarts mag alleen een snee in je huid maken en waarschijnlijk zit deze ontsteking een stuk dieper.
Ikzelf denk aan botvliesontsteking in je been, kan dat niet?
In iedergeval veel sterkte ermee!
Heb je geen koorts?
Wondroos is overigens niet heel erg, maar vooral heel vervelend wel neem ik aan dat je hier ook medicatie voor hebt gekregen?

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 21:26

Ja, ik heb een antibiotica kuur gekregen. Heb er nu 10 dosis bij gekregen. Dus tot maandag. Als het dan niet beter is gaan ze ''opereren'' waarschijnlijk. We gaan morgenochtend een weekendje weg, dus in het weekend kan ik jullie niet op de hoogte houden. Knipoog (een koude douche is wel heel fijn voor je been ja, heb het een aantal keer gedaan al! ) Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:14

@twinduckin: die onsteking komt er naar boven uit, en kan gewoon met een heel klein sneetje opengemaakt worden. Is zelfs een minder grote ingreep dan 't verwijderen van een moedervlekje, en dat mag de huisarts ook Knipoog

Wondroos kán wel heel erg zijn, zonder behandeling kan er zelfs de dood op volgen...

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 17:48

Eindelijk weer een teken van leven! Knipoog
Het gaat eigenlijk heel goed! Kan weer normaal lopen en fietsen. Alleen nog niet sporten. Het been is niet meer dik, er zit alleen maar een ei op. Gisteravond even in een bad met heel erg heet water en Soda geweest met m'n voet. Het is nu een beetje open en hoef ook een antibiotica meer. Alleen nog 2x daags een pleister met betadine zei de dokter! Het gaat dus heel goed. Lachen