Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Hoi terorita, ben je ook van een paard gevallen en wat en hoeveel breuken heb je precies? Zijn er nog schroeven ingezet?
Het is bij mij inmiddels 11 jaar geleden. Ik heb eigenlijk nergens meer last van, alleen blijvend krachtsverlies in mijn rechterbeen. Maar niet in die mate dat ik erdoor beperkt ben.
Pas had ik wel precies op de plek van 1 van mijn schroeven een zeurende pijn, maar die is tijdens mijn vakantie weer weggegaan en gelukkig niet teruggekomen.
Ik heb wel verhoogde kans om jonger dan normaal arthrose te ontwikkelen in mijn bekken en vooral ter hoogte van de schroeven.
ClaudiaHS schreef:[ [url=m/rCDXMT.png]Afbeelding[/url] ]
Jep hier ervaring
16 oktober aan het klooien in de stallen.
Viel er een massief houten met ijzeren frame stalwand om.
Ik kwam er onder met m'n heup op een betonnen rand.
Bekken 4 plekken gebroken.
Links en rechts van het schaambeen, 1 kant volledig door midden andere kant half.
Breuk in heiligbeen en een volledige breuk op de plek waar je de pin ziet in de foto
Ik ben dus geopereerd.
En mag over 2-3 weken de pin eindelijk laten verwijderen.
Ik heb nu eigenlijk nergens last van behalve met lang poep scheppen of ander werk waarbij je iets gebukt staat.
Dan krijg ik dus last op de plek waar de pin zit.
[ [url=m/djJWK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zag m'n linkerheup er uit
terorita schreef:Hemel!! Dat is helemaal heftig!! Hen 2 weken in amc gelegen, en Ik moest ook 7 weken bed rust maar mocht en kon wel met looprek zelf naar toilet en een ritje in rolstoel. Het spieren verhaal is idd heel erg herkenbaar. Daar is echt niets van over vooral linkerbeen . Conditie van foetsie. Ook hier komt fysio mijn spieren soepel houden. En idd het gaat voor m'n gevoel tergend langzaam. Stil zitten/liggen ik vind het vreselijk. En net als jij last van stuit.ik hoop volgend jaar weer op mijn paard te zitten. Eerst maar weer "leren" lopen Heel veel sterkte!
terorita schreef:Kabayo schreef:Ik heb beide gebroken gehad mei vorig jaar en heb alleen soms last van mijn schaambeen. Verder nergens last van. Was geen operatie nodig.
Bekken was overigens links en rechts ook stuk en ook mijn beide zitbeenknobbels
Hoe is je revalidatie verlopen ??
ClaudiaHS schreef:Ik mag 20 juni naar het ziekenhuis.
Dan gaan ze m'n pin weer verwijderen.
Moet 1 nachtje blijven na de operatie.
Gisteren CT gehad. Zag er allemaal weer goed uit