ik zal mijn 2 mediactie potjes eens opzoeken. die heb ik nu een tijdje laten staan, omdat ze echt niet helpen. dingen slikken terwijl ze niet werken lijkt me ook niets.
ik drink geen koffie, melk wel geregeld.
ik heb eigenlijk de gehele dag door last van maagzuur, het borrelt in mijn buik en werkt zich naar boven, dan laat ik van die asociale boeren (met mn mond dicht, weet precies wanneer ze komen

het zuurt, doet echt pijn in mn buik maar wat in mn keel zit is ook heel frustrerend. het moet weg, wie weet dat ik daarom blijf opboeren?
Ik heb ook een spastische darm..toen dit is vastgesteld had ik ook al last van dit maagzuur, heb ik toen duidelijk aangegeven maar het hoorde er maar bij. mijn darmen zijn op het moment mooi rustig maar het maagzuur en het opboeren blijft maar door gaan. ochtenden en avonden zijn het ergste.
je raakt er aan gewend maar het is zo frusterend, je krijgt een ziekig gevoel op een gegeven moment. vieze smaken in mn mond. beroerd doro het boeren en het gerommel in mn buik.
ik zal eens een afspraak maken bij de huisarts, heb ik niet direct gedaan deze week omdat ik het even goed wou laten inzinken en niet echt een huisarts-loper ben.