Goedkope vs. dure beha's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Goedkope vs. dure beha's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:19

BibicheB schreef:
Ik heb altijd BH's van Marlies Dekkers. De kwaliteit is prima, de pasvorm is perfect, ze zien er goed uit en ze zitten heerlijk! Lovers
Bovendien wil ik perse voorgevormde cups en Dekkers is een van de weinige merken die die in mijn maat heeft (70E) Vork

Tis alleen jammer dat ze bij die marliesdekkers geen mannetje meeleveren die smorgens helpen bij het aantrekken van je bh Clown
heb er laatst eentje gepast, 3 keer in de kramp geschoten bij het aantrekken Clown

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:22

Ik met mijn inimini Acupje (bij een postuur van een veertje dat bijna weg vliegt als het een beetje waait) vind duurdere BH´s ook vaak veel fijner zitten.
Maar veel duurdere BH´s zijn er alleen in grotere maten voor de mensen die het echt hard(er) nodig hebben. Vaak beginnen ze pas bij B of C cups.

Ik draag ook bijna altijd sport BH´s, vind ik het prettigst in mijn (lichamelijk zware) werk.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:25

Nou ik had dus ontzettend veel moeite met het zoeken van een sportbh! Heb er nu een bij Livera in 70B, maar uberhaupt een sportbh vinden met de omvang 70 is bijna een hopeloze zoektocht Rolleyes En dan cup B ook haha, die gaan echt pas vanaf C of D Nagelbijten / Gniffelen
Wilde er ook geen 100 euro aan uitgeven, deze was 18,95 en eigenlijk erg goed, dus ben hier wel tevreden mee.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:29

Evelli schreef:
Tis alleen jammer dat ze bij die marliesdekkers geen mannetje meeleveren die smorgens helpen bij het aantrekken van je bh Clown
heb er laatst eentje gepast, 3 keer in de kramp geschoten bij het aantrekken Clown

Hahaha geweldig Haha! Nou eigenlijk heb ik er heel weinig moeite mee! Ik heb er wel één waarbij mijn vriend zegt; trek hem zelf maar uit hoor, anders komt er nooit wat van Vork Knipoog

Ik heb nou sinds dit voorjaar een bikini van Marlies.. Ontzettend mooi en zit perfect.. Pling
Maar jongens wat een afrader! Als je op je buik wil liggen en de bandjes van je rug af wil hebben (terwijl je dus niet staand je topje uit wil doen en in het volle zicht wil staan) dan ben je serieus echt 5 minuten bezig! Terwijl met een lekkere fijne simpele ( Tong uitsteken ) bikini je zo je armen even uit de bandjes haald en je de sluiting op de rug even los klikt. Ik heb een paar keer gedacht GRRRRRR (en aangezien ik een weekje naar Kreta was met mn moeder en zonder de kids van mijn vriend deed ik al snel het topje maar gewoon staand uit, om erger te voorkomen!) Frusty

Verder dus super fijne BH's en die bikini, tja die zit in ieder geval wel geweldig! hahaha Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:31

Evelli schreef:
BibicheB schreef:
Ik heb altijd BH's van Marlies Dekkers. De kwaliteit is prima, de pasvorm is perfect, ze zien er goed uit en ze zitten heerlijk! Lovers
Bovendien wil ik perse voorgevormde cups en Dekkers is een van de weinige merken die die in mijn maat heeft (70E) Vork

ik draag ze ook altijd heb 75 e
en wil inderdaad ook voorgevormd.
badkleding ervan

met aantrekken moet je even wennen.
maar als je het door heb super.
en ze blijven stevig verpakt ook met rijden

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 14:31

BrittKitt schreef:
Imago01 schreef:
Ik heb er nu eentje bij van marlies Dekkers sinds gisteren en ook die zit erg fijn en inderdaad, ik heb nog beha's van bv. Marie Jo die ik 2 jaar geleden heb gekocht en er nog príma uit zien (maar die ik nu niet meer zo vaak draag)...

En juist daarom zie ik het niet zitten om van die ontzettend dure te kopen, ben er over een jaar toch weer op uitgekeken Clown
Zodra ik 3 nieuwe (hunkemoller 3=2 actie Clown ) koop gebruik ik de ouwe bijna niet meer, behalve als ze spontaan allemaal tegelijk in de was zitten Tong uitsteken

Maar de reden dat ik die niet meer zo vaak draag is niet omdat ik erop uitgekeken ben. Stérker nog, zien er nog prima uit, valt leuk mee te combineren (bv. halteren, kruislings etc.), maar omdat mijn budget het niet toelaat om elke maand een nieuwe beha te kopen, haal ik er 2 a 3 per jaar en tja, de nieuwe draag je dan vooral in het begin dat je ze hebt wat vaker. Tenminste…als ik wat nieuws heb dan wil ik het vrijwel direct ook aan…

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:32

Ik rij niet, dus voor de stevigheid hoef ik het niet te doen (marliesdekkers)

Mijn mams heeft haar bandjes van haar marlies dekkers afgeknipt, die irriteerde aah Clown

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 14:33

Evelli schreef:
BibicheB schreef:

Ja ik heb nu ook voor het eerst een M. Dekkers. Leuke modellen ertussen hoor en die ik nu ook heb die moet ik ook over mijn hoofd aantrekken. Erg leuk dingetje trouwens en zit heel lekker. Wel even wennen aan de bandjes op de rug maar ik wilde eens wat ‘spannends’ hebben. Nadeel is ook dat ik het niet meer zomaar via mijn mouwen kan uittrekken (losklippen op rug, bandje over je schouder heen aan beide kanten en dan via je mouw eruit trekken).
Vastmaken deed ik altijd al met beide handen gewoon op mijn rug dus die gewoonte zit er al ingebakken!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:36

Dat krijg ik écht niet voor elkaar! Gaat helemaal mis en idd kramp Clown
Maak hem voor op vast en draai hem dan naar achteren, wil dus ook niet al te moeilijke bh's hoor Vork

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 14:38

Haha ja dat is inderdaad wel týpisch marlies dekkers. Wil je wat simpelere modellen kijk dan eens bij Chantelle of Marie Jo…hele fijne merken! Die kun je overigens ook gewoon in de wasmachine stoppen, marlies Dekkers vereist echt handwasjes heb ik me laten vertellen…

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:39

Ik heb een moeilijke maat en moet dus sowieso al naar de speciale lingeriezaken. maar dat je voor een grotere cup naar zulk soort zaken moet zegt denk ik al genoeg. zwaardere borstne hebben gewoon stevigere bh´s nodig.

op het moment heb ik nog een cup groter, geef borstvoeding en die bh´s zijn volgens mij niet bepaald stevig. wel duur

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:39

Oef nogal zoiets waar ik een hekel aan heb Vork
Voor mij moet kleding (dus ook ondergoed) wél leuk zijn maar óók onderhoudsvrij ROFL
Geen handwasjes, spullen die strijk vereisen heb ik pas sinds ik samenwoon en mijn vriend ze strijkt enz enz haha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:41

BrittKitt schreef:
Dat krijg ik écht niet voor elkaar! Gaat helemaal mis en idd kramp Clown
Maak hem voor op vast en draai hem dan naar achteren, wil dus ook niet al te moeilijke bh's hoor Vork

Ja, maar dat kan dus niet bij alle modellen, voor vastmaken en dan draaien, die moet je eerst om je nek heen wikkelen en dan je armen verlengen om hem op de achterkant vast te maken

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:44

hier simpel B cupje.. Haha!

met hema.. sport bh's omdat het bij paardrijden wel zo lekker zit...
trouwens die zijn ook al 20 euro..

Ik heb uiteraard ook andere merken leuke / mooie bh's..
maar die vind ik toch aanzienlijk minder prettig met paardrijden..
En die moeten in de handwas Boos! ....

En ondanks mijn hematjes hangt het nog niet.. Clown en ik ben toch al ouder..

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:52

Imago01 schreef:
Marlies Dekkers vereist echt handwasjes heb ik me laten vertellen…

Tja kan best zijn dat ze dat adviseren hoor.. Clown Ik draag ze nu al 4 jaar en heb ze nog nooit middels handwasjes gewassen. Ze zien er nog prima uit!
Maar goed ik kijk natuurlijk wel waarbij ik ze in de machine gooi (natuurlijk niet bij spijkerbroeken e.d.) Tong uitsteken

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 14:53

BibicheB schreef:
Imago01 schreef:
Marlies Dekkers vereist echt handwasjes heb ik me laten vertellen…

Tja kan best zijn dat ze dat adviseren hoor.. Clown Ik draag ze nu al 4 jaar en heb er nog nooit een in een waszakje gewassen. Ze zien er nog prima uit!
Maar goed ik kijk natuurlijk wel waarbij ik ze in de machine gooi (natuurlijk niet bij spijkerbroeken e.d.) Tong uitsteken

Móói zo...hoopte al dat er een reactie hier geplaatst zou gaan worden in die vorm. Ik gooi mijn beha's wel altijd in een waszak trouwens.
Ik heb wel wat velours verwerkt zitten in mijn Marliesje maar dat moet wel kunnen dan toch? Gewoon op 3 graden met ander 'zacht' wasgoed?

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:56

Ja ik doe ze altijd op het verkorte programma (30graden), en geloof me die van mij worden er echt niet minder mooi van.. (Ja okee ik zou ze niet 4 keer per week in de machine gooien, dat dan weer niet Tong uitsteken ) Ik gooi ze trouwens altijd bij ondergoed, sokken en handoeken e.d.

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar; hoe vaak wassen jullie je BH's? Even afgezien van de BH's die jullie met paardrijden dragen (ivm de geur) dan..
Laatst bijgewerkt door BibicheB op 17-06-08 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

eknein

Beha's shoppen vind ik echt onmogelijk. Ik heb denk ik 3 passende beha's. Maar die 3 beha's heeft mn moeder gefinanseert, want dat is echt onbetaalbaar voor mij. Ik heb 75E(best zeldzaam Clown ).

Britt

3 graden is wel een béétje koud hoor Nagelbijten / Gniffelen Haha!
Mijn bh's gaan wel altijd in waszakje, al is het alleen maar vanwege de haakjes (ook al doe je ze dicht) van je bh en de klittenband of knopen van andere kleren.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:59

BrittKitt schreef:
3 graden is wel een béétje koud hoor Nagelbijten / Gniffelen Haha!
Mijn bh's gaan wel altijd in waszakje, al is het alleen maar vanwege de haakjes (ook al doe je ze dicht) van je bh en de klittenband of knopen van andere kleren.

Het is ook wel slim om ze in een waszakje te doen! Maar ik gooi ze dus echt alleen bij sokken, ondergoed en handdoeken in de was.. Dan is er niet veel waardoor ze zouden kunnen beschadigen Tong uitsteken

Eknien; van welk merk koop jij je BH's vaak? Ik heb 70E, ook al zo'n lekkere onmogelijke maat als je voorgevormd wil hebben.. Ben op zoek naar alternatieven voor Dekkers (leuk voor de afwisseling..)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:01

Ja zou leuk zijn, maar mijn bh's hebben alle kleurtjes van de regenboog en mn sokken niet. Met mn ondergoed krijg ik al helemaal geen hele wasmachine vol Clown
Maar ze gaan dus gewoon bij de rest van de kleren, en dat levert totaal geen problemen op.
Bij Hunkemoller hebben ze als de collectie net binnen is wel leuke bh's in die maten, maar dan moet je wel snel zijn anders zijn ze alweer op Vork

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:02

Ik heb een maatje 70D...
heb nu net vorige week 2 bh's van sapph gekocht, omdat ik bij mijn andere bh het bandje kapot getrokken had...
die bh's die ik nu heb zitten lekker, staan wel sexy, geven stevigheid, en ze hebben voor gevormde cups... dus alles in 1! Haha! was weer helemaal happy...
heb ze nu in het wit en zwart...
bh's die ik nu heb zijn €24,95 per stuk...

moet eigelijk ook nog een sportbh hebben, maar dat doe ik tegen het einde van de vakantie wel Knipoog dan heb ik weer geld... haha

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:44

BrittKitt: Beetje moeilijk inderdaad met alle kleuren Tong uitsteken Mijn BH's (van zacht roze met zwarte bandjes tot lichtblauw met wit) en de rest van het ondergoed (allerlei kleurtjes varierend van zwart en felroze tot wit) zijn al vaak gewassen dus die verkleuren toch niet meer. Vandaar dat ik ze rustig samen met alle sokken (voornamelijk wit en lichtbruin, ook al erg vaak gewassen) en de handdoeken durf te wassen.
Ik krijg mijn machine ook niet altijd vol met ondergoed, BH's en sokken, vandaar dat ik hem aanvul met handdoeken (maar we wonen het grootste deel van de tijd wel met vier man hier, dat scheelt). Ik zal snel eens bij Hunkemoller gaan kijken, bedankt voor de tip!!! Haha!

Jeanine; Dat merk ken ik eigenlijk niet.. Klinkt wel heel goed voor een leuke prijs! Ik zal eens kijken of ik die hier ergens vinden kan! Weet jij toevallig waar ze verkocht worden? Alvast bedankt!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:57

Ik koop ook gewoon goedkope bh's máár ze moeten wel zitten natuurlijk... Ik heb ook niet 1 speciale winkel waar ik ze koop, maar heb eigenlijk niets dat ik op moet hijssen of voel zitten oid. Ik heb 1 setje van rond de 70 euro. Van mijn vriend gekregen, maar mijn goedkope bh's vind ik toch echt fijner zitten Vork Daarnaast moet mijn string/onderbroek bij mijn bh passen en gaat er elke dag een schoon setje aan ( soms zelfs 2 per dag Nagelbijten / Gniffelen ) Ik zou echt arm zijn als ik dan steeds dure setjes moest kopen Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:00

Maar omdat ik zo kieskeurig ben koop ik dus ook nooit iets bij de HEMA oid, want dan kan je niet passen. En om nou eerst mee te nemen, dan te passen en dan terug te brengen vind ik ook niks Nagelbijten / Gniffelen