Duke schreef:Ik moet ook heeeeel vaak. Obstipatie heb ik eigenlijk nooit last van. Juist niet.
Nee inderdaad, had ik dat maar een keer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:Ik moet ook heeeeel vaak. Obstipatie heb ik eigenlijk nooit last van. Juist niet.

Cyntje schreef:Duke schreef:Ik moet ook heeeeel vaak. Obstipatie heb ik eigenlijk nooit last van. Juist niet.
Nee inderdaad, had ik dat maar een keer
)
Krijg er gewoon geen hoogte van.
kaatje89 schreef:Hier ook 1tje met PDS![]()
Verschrikkelijk vind ik het. De ene keer kan ik dingen gewoon eten en de keer erna lig ik op de grond van de buikpijn.
Ze zieden tegen mij dat ik moet uitproberen wat ik wel en niet kan eten, maar de ene keer heb ik nergens last van, maar als ik het dan weer een keer eet verga ik weer van de pijnKrijg er gewoon geen hoogte van.
Gisteren was weer zo'n verschrikkelijke dag.. Heb echt constant pijn gehad![]()
Hebben jullie juist buikpijn wanneer je naar de wc moet, of ook gewoon zonder dat je heen moet? Dat verschilt bij mij ook heel erg.
Heb zelf idd ook weleens iets "verkeerds" gegeten, dan wil m'n lichaam er dus echt alles uit hebben he.. Maakt niet uit wanneer of waar, ik moet dan echt rennen naar de wc en kom er niet eerder af totdat alles eruit is.
kaatje89 schreef:Hebben jullie juist buikpijn wanneer je naar de wc moet, of ook gewoon zonder dat je heen moet? Dat verschilt bij mij ook heel erg.
Heb zelf idd ook weleens iets "verkeerds" gegeten, dan wil m'n lichaam er dus echt alles uit hebben he.. Maakt niet uit wanneer of waar, ik moet dan echt rennen naar de wc en kom er niet eerder af totdat alles eruit is.

MissToseland schreef:als ik naar de wc moet is het bij mij het pijnlijkst
zit soms te janken op de wc