Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FitzChivalry schreef:als vegetarier moet je goed opletten dat je voldoende voedinigsstoffen binnen krijgt. Ik ben zelf een poos vegetarier geweest, maar ik begon toch echt het vlees wel te missen..
Daarom eet ik nu alleen nog maar biologisch vlees.
Vjestagirl schreef:Dorienn schreef:ik ben vegetarisch (eet wel vis en af en toe eigengekweekte taaie kippen)
nogal vreemd dat je vriendin zegt daar doodziek van te worden,
bij biologie leren wij nu dat het beter is als je dingen eet die zo laag mogelijk in de voedselkringloop staan, omdat daar meer kracht ofzoiets inzit.
en trouwens, groentenburgers zijn lekkerr
je bent niet vegetarisch, tenzij je brocoli bent?
greensleaves schreef:Vjestagirl schreef:
je bent niet vegetarisch, tenzij je brocoli bent?
Dat probeer ik mensen ook altijd te vertellen, maar ze snappen het nooit
pennylivurd schreef:Ik vind hem niet egt grappig
jillie1994 schreef:Maarja de vriendin van eigenaresse van mijn verzorgpony's breekt nu alles erg snel, is mager en snel ziek.
Ze is vegatarïer en drinkt geen melk.
Vandaar...
Vjestagirl schreef:Artsen zijn stom. Serieus, er zijn zat mensen die het doen, en we gaan echt niet allemaal dood. Er zijn toch zat veganisten? Hoe wil jij dat dan verklaren?
Misschien lette ze niet goed op haar dieët, dat kan. Maar ga niet roepen dat het ongezond is, want dat is het niet. Vegetarier zijn is niet alleen goed voor jezelf, maar ook voor het wereldhonger probleem...
Wesseltje schreef:Eet al 17 jaar geen vlees en vis meer, en ben kerngezond hoor
Vjestagirl schreef:Wesseltje schreef:Eet al 17 jaar geen vlees en vis meer, en ben kerngezond hoor
Je kan ieder moment dood neervallen. Dat je het ff weet
jillie1994 schreef:Vjestagirl schreef:Artsen zijn stom. Serieus, er zijn zat mensen die het doen, en we gaan echt niet allemaal dood. Er zijn toch zat veganisten? Hoe wil jij dat dan verklaren?
Misschien lette ze niet goed op haar dieët, dat kan. Maar ga niet roepen dat het ongezond is, want dat is het niet. Vegetarier zijn is niet alleen goed voor jezelf, maar ook voor het wereldhonger probleem...
Ik zeg verder niet dat het ongezond is, maar het kan wel consequenties hebben.
En dat is de reden dat ik het zelf niet wil.
En ik mag het ook niet.
Er word vaak genoeg tegen mij gezegd dat het stom is dat ik niet vega ben, maar ik mag het ook niet eens...
LiNdA1986 schreef:Tegenwoordig heb je Valess en zo, daar zit volgens mij ook wel alles in. Als je gewoon zorgt dat je genoeg ijzer en vitamines binnen krijgt is er denk ik weinig aan de hand.
Jaimyliefje schreef:Wat een big fat onzin, ik ben inmiddels al een aantal jaar vegetariër en het bevalt me prima. Ik voel me er veel gezonder door.. Daarnaast ben ik na een tijdje ook echt gaan walgen van vlees, het idee dat je gewoon lijk eet.. Bah, dat kan toch nooit gezond zijn?