Ik ben wel wat jaartjes ouder, maar ik was op mijn 36ste ook al aardig grijs aan het worden hoor! Ik kan er trouwens echt niet mee zitten. Het zijn er ook teveel om eruit te trekken...waren het er nu 3 net als bij TS.....
Nou ik kan me wel voor stellen hoe ts zich voel ik ben 22 en heb er ook al een paar ontdekt en ja die heb ik er ook uit getrokken. Het is niet echt een leuk vooruitzicht als je nu al grijze haren krijgt. En ook ik word er niet vrolijk van. En dan kun je roepen je kan het toch verven ja dat kan maar je blijft altijd met uitgroei zitten.
Ik was ook 16 en had toen ook grijze haren,ik vond dat vreselijk.Ik was met 30 dan ook helemaal grijs, zit in de familie al mijn tantes zijn ook grijs.
Ik was ook 16 en had toen ook grijze haren,ik vond dat vreselijk.Ik was met 30 dan ook helemaal grijs, zit in de familie al mijn tantes zijn ook grijs.
Mijn moeder net zo... Nu maar hopen dat ik wel de haargenen heb van mijn oma. Die werd pas na haar 65e grijs.
Ben bijna 37 en hem een paar grijze haren, erger me er wel aan maar wat is er aan te doen....... Heb ook altijd gehoord dat als je die grijze haren er uit trekt ze dubbel zo hard terug komen.. Het is zuurstofverlies uit je haar waardoor deze grijs wordt en niet de kleur behoudt die je normaal hebt geloof ik..
Ik ben 33 en ben al behoorlijk grijs. Cadeau'tje van m'n moeder. Voorheen verfde ik het om de 2 maanden, maar ik ben een beetje laks de laatste tijd Ik zeg altijd maar dat het van de zorgen komt (paarden, werk, eigen huis, noem maar op )
Mijn man vond z'n eerste grijze haren dat hij een jaar of 12 was. Hij is nu dan ook helemaal grijs (voor zover hij nog haar heeft ha ha) en gaat richting wit. Oja, hij is inmiddels wel 48.
Ha ha dat is ook grappig. Ik begon vanmorgen ook te gillen ojeeeeeeeee . Stond vond de spiegel en zag mijn 1e grijze haar. Word van de zomer 30 hoop even dat het bij die ene blijft
Ooh, dat valt dus nog wel mee. Toen kreeg ik ook mijn eerste grijze haren denk ik, al iets eerder denk ik. Inmiddels ben ik een beetje grijs zij de slapen, verder niet.
Ik was 23 toen ik mijn eerste grijze haren ontdekte en was er helemaal niet blij mee zeg Ben nu 36 en verf mijn haar nu maar want anders zou ik helemaal grijs zijn volgens mij. Wil niet eens kijken hoe grijs ik ben hoor, nog te jong om met een grijze kop te lopen vind ik zelf
Haha Ik heb dat ook op die leeftijd gehad, een paar grijze haartjes, helemaal paniek. Ik dacht dat iedereen het zag. Maar na een verloop van een tijd waren ze weer helemaal weg. Ik heb ze wel eruit getrokken met een pincet, maar op een gegeven moment kwamen ze niet meer terug
Ik zou er ook niet blij mee zijn, er zijn inderdaad ergere dingen in het leven dan grijs haar, maar als je nog onder de 25jr ben, en al grijs wordt..oehhh....