Blaren van replay-schoentjes..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Blaren van replay-schoentjes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:40

Ik plak de pleisters altijd in de schoen ipv op mn voet als ze schuren. Dat werkt voor mij iig wel goed Ja

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:40

Ik heb ze ook, en heb precies hetzelfde probleem! Vreselijk is het... Mijn schoentjes zijn wel nog ietsje anders, het lipje is namelijk laqué, dus echt wel hard. Het gaat tot bloedens toe als ik er geen pleister over doe! Ik moet de pleister 2 à 3x per dag vervangen, omdat hij kapot of naar boven geschuurd is... Een schande vind ik het, zeker als je kijkt naar de prijs die je ervoor betaalt!

Verder gebruik ik nu dan wel Compeed op de blaren. Ideaal, maar € 5 voor een doosje met 5 Compeeds is wel veel geld. Mijn moeder heeft nu iets bij van de apotheek: ReSkin. Het is ook tegen blaren. Je kan ze ook preventief gebruiken, en dan kan je ze gewoon uitwassen! Dat ga ik nu eens proberen.

Edit: hier is de website van de ReSkin Patches, misschien heb je er wat aan: http://www.mcdavid.eu/products/?h=1&c=28&p=217

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:45

Heb het pas weer geprobeert om ze te dagen maar wat een drama..
Auw auw Boos!
Mijn enige optie was terug in de doos en opbergen die schoenen! Vork

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 18:28

Firedancer schreef:
Ik begrijp echt niet dat als iedereen eerst weken met blaren moet lopen, deze schoenen uberhaupt nog verkocht worden. Daar kan ik met m'n pet echt niet bij.

Modegrill? Must-haves?

hmz ik ben heel kieskeurig kwa schoenen. normaal ben ik niet zo voor ballerina schoenen, maar deze vond ik toevallig leuk als zomerschoen. Niks modegrill of must-haves...

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:33

Firedancer schreef:
Ik begrijp echt niet dat als iedereen eerst weken met blaren moet lopen, deze schoenen uberhaupt nog verkocht worden. Daar kan ik met m'n pet echt niet bij.

Modegrill? Must-haves?

Die Replays waren bij mij wel echt een musthave! Ik ben er eerst 200x voorbij gelopen en elke keer riepen ze mij Haha! Ik heb ze ook 100x in de hand gehad en gepast maar ik vond ze vrij duur voor zomerschoenen. Totdat mijn moeder me zo ongeveer dwong om ze te kopen omdat ze er helemaal gek van werd...... Na de inloop-ellende had ik me voorgenomen om nooooooooit meer schoenen te kopen die niet meteen heel lekker zaten. Dus toen ik mijn huidige schoenen aan het passen was heb ik ook door de winkel gelopen en ze zaten echt heerlijk. Totdat ik ze gekocht had en een halfuur aanhad.......... Boos!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:52

Ik heb ballerina's van een ander merk, en daar kreeg ik ook blaren op mijn hiel van.
Pleisters gaan vaak al snel los, maar wat mij echt hielp was 2 laagjes sporttape op de bewuste plek plakken. Nu zijn ze goed ingelopen en kan ik zonder af.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:55

izzy1985 schreef:
Ik heb sinds kort ballerina-schoentjes van Replay. Ze zitten heerlijk zacht rond mijn voeten, alleen bij mn hiel waar het lipje zit (de overgang van) , en dan met name aan mijn rechter voet, veroorzaakt iedere keer een blaar.

Nu ik kan ik wel standaard blarenpleisters op doen, maar zelfs die gaan er kapot van en is ook een dure bezigheid.

Weet iemand nog andere oplossingen? Kan ik bijv wat op de schoen zelf plakken oid, en bestaat zoiets?

Alvast bedankt!

HERKENBAAR! Ik heb ook die schoenen van Replay en krijg ook blaren op mijn hak. Ga er morgen mee naar de schoenmaker kijken of die er iets aan kan doen!