1 dag ongesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mrijk

Re: 1 dag ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:07

De vriendin van m'n broer heeft tijdens haar zwangerschap ook iedere keer wat bloed verloren. Daardoor kwam ze er ook pas met 6 maanden achter. Heel goed mogelijk dus, maar daar zijn we het al over eens.

Toch slim van je om er meteen vraagtekens bij te zetten en het ook te vragen. Knipoog Dus toch maar even testen, kan dat meteen al ?
Probeer toch om de pil consequent in te nemen, scheelt al weer een hoop zorgen. Een vast plekje in een ritueel geven helpt bij mij heel goed, voor het tandpoetsen dus. Vergeet hem nu nagenoeg nooit meer.

Heel veel succes met alles alvast en ik hoop mee op een goede uitslag!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:09

Kzou gewoon een test halen! Lachen

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:24

xTamara schreef:
daaf4ever schreef:
Ja maar je kan toch nooit dat ding op precies hetzelfde tijdstip innemen. Ik bedoel, stel gisteren heb je hem genomen om 17±00 uur en vandaag moet je paardrijden, dus kan je hem pas innemen om 19±00 uur. Dat maakt toch niet zoveel uit= (toetsenbord doet vaag±S)

(ctrl shift Knipoog )
Nee opzich niet, ik neem hem ook nooit regelmatig in.. Net wanneer ik naar bed ga.

Ja daarom, ik neem hem echt niet precies op de minuut in hoor.

Met ctrl shift doet hij het nog steeds niet .. stom ding. Maar thnx voor de tip!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:33

haha ik ook niet op de minuut naukeurig hoor marar niet dat ik de ene dag 's ochtends doe en de andere dag ineens 's avonds zo bedoelde ik het Knipoog

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 16:55

Is de test nu wel zo betrouwbaar dan? Ik heb ongeveer 5 dagen geleden dus onveilige seks gehad en was toen ook de pil vergeten.. (Hoe dom kun je zijn!?) en nu verloor ik dus maar een beetje bloed, wat ik nooit heb gehad..

Ik heb de test gehaald, ik ga hem morgenochtend gebruiken! (aangezien dat altijd word aangeraden om hem in de ochtend te gebruiken) maar als er staat dat ik niet zwanger ben, is het dan ook 100% zeker zo? Want ik gebruik hem nu dus wel al vrij snel..

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:58

even een andere vraag hoe gaat het als je voor het eerst ongesteld ben

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:00

Udella schreef:
Ik heb wel seks gehad zonder condoom (allebei getest op soa's) maar hij was niet klaargekomen, maar ik was dus wel aan aantal keren de pil vergeten. Nu moest ik dus ongesteld worden en ik word het ook, maar dan maar voor 1 dag..

niet zo slim meid, je hoeft hem maar 1 keer te vergeten en dan kan je al zwanger zijn hoor, ik was hem ook 1 keer vergeten, baby zit nu 20 weken in de buik Knipoog

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 17:07

Ik ben nou even over het internet aan het kijken hoor, maar is het nu niet veelst te vroeg om me te laten testen?

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:13

Udella schreef:
Ik ben nou even over het internet aan het kijken hoor, maar is het nu niet veelst te vroeg om me te laten testen?

Je kunt de test gebruiken als je voor ongesteldheid uitgebleven is. Dus op de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden is hij eigenlijk gelijk te gebruiken. Het moment van testen maakt niets uit, hoeft niet in de morgen, maar dat is ook op de bijsluiter van de test te lezen.

Nu is mij niet duidelijk of je wel of niet ongesteld had moeten worden en het maar 1 dag was of dat je gewoon een tussenbloeding had gehad. Als je bloed verloor en niet ongesteld hoefde te worden op dat moment is er een kleine kans, als je wel ongesteld moest worden en het is maar 1 dag geweest heb je een grotere kans om zwanger te zijn.

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 18:55

Ik moest ook ongesteld worden ja.. Maar net ging ik naar de wc, en je raadt het al. een heel klein beetje donkerrood/bruinig bloed.. Verward Weet echt niet wat dit moet betekenen. Huilen van het lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:58

Hoe lang is het geleden dat je ongesteld bent geweest? Als het namelijk vlak achter elkaar komt, ben je de tweede keer namelijk niet zo erg ongesteld. Ik ben ook een keer 2 dagen de pil vergeten en toen werd ik ook ongesteld, maar echt maar een heel klein beetje voor 2 dagen, omdat ik vlak daarvoor dus ook al ongesteld was geweest.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:01

Hoe langer je de pil slikt, hoe minder je menstruatie eventueel kunt worden.
Huisarts ziet er geen nood in.
Dit zie je vaker.

Maar in jou geval zal ik wel even een test doen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:07

Een innestelingsbloeding kan een week na de bevruchting komen.
Het innestelingsbloed kan donkerbruin zijn (oud bloed) of zelfs helderrood. Deze duurt maar enkele dagen en is meestal gering
en wel te onderscheiden van gewone ongesteldheid.

In jouw geval zou ik wel een testje halen. Kan je me vertellen in welke week je de pil(len) vergeten bent?

Het kan natuurlijk zijn dat de uitslag negatief is, doe deze na een week of 2 nog eens. Sommige vrouwen hebben een zeer laag HCG gehalte waardoor ze laat positief kunnen plassen.
Vals negatief kan, maar vals positief niet.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:19

weet je al meer?
Lijkt me erg vervelend! hoop voor je dat het goed komt!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:35

Tegenwoordig kan je zo'n clearblue test op elk gewenst tijdstip van de dag doen hoor Ja

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:48

succes meis.
hoop voor je op een positieve uitslag

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 22:13

met een negatieve test uiteraard Knipoog

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 11:09

Haha! Haha! Volgens de test ben ik NIÉT zwanger Haha!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:10

Udella schreef:

dan zal dat wel niet.
misschien zet je ongesteldheid straks beter door.

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 11:12

Ja, zal het volgende maand wel weer zien dan! toch vind ik het wel raar! En nu moet ik nooit meer zo ongelofelijk dom zijn om de pil te vergeten..

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:37

of pil en condoom Knipoog dan heb je toch wat meer zekerheid.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 18:02

Udella schreef:

Daar zou ik toch niet zo zeker van zijn Knipoog Ik raad je aan om de test over een paar dagen opnieuw te maken.

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:36

Udella schreef:
Ja, zal het volgende maand wel weer zien dan! toch vind ik het wel raar! En nu moet ik nooit meer zo ongelofelijk dom zijn om de pil te vergeten..

Dat zal al een hele hoop kopzorgen minder zijn denk ik.... Haha!
Als je volgende maand nog niet goed ongesteld bent, nog een test doen voor de zekerheid en anders even contact opnemen met de dokter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 21:26

Ik ben al jaaaaren telkens maar 1 dag ongesteld, kan geen kwaad en is best relaxed. Wel met het gevolg dat ik vorige maand een héle maand ongesteld ben geweest, dat was minder. Volgens mij moest mn lichaam de voorgaande menstruaties even inhalen want er was medisch niets te vinden.

Zou me geen zorgen maken hoor. Groot kans dat je volgende menstrautie weer gewoon zal zijn Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 21:43

ja, als je de pil vergeet.. Is het toch eh, vrij logisch dat je een doorbraakbloeding (oid) krijgt.. Iig, staat er bij mij in de bijsluiter wel dat zodra je stopt met de pil; je bloedingen kunt krijgen..

HA vertelde het ook nog Knipoog .. Controleren kan nooit kwaad, maar ik zou me niet meteen al te veel zorgen maken hoor..