Muggenbulten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Muggenbulten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:14

Lynn_Nikita schreef:
ik ben ook allergiesch en he ook al verschillende littekens
heb tabletjes voor van huisarts, en smeer er azijn of aloe vera op

welke tabletjes heb je?

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:28

Inderdaad, mij is het ook geen onbekende uitstulping meer Sigaar

Ook hier iemand met een allergie voor muggensteken. Ik krijg inderdaad ook grote rode bulten, schijven van n centimeter of 8 doosnee en vanaf dit voorjaar worden mijn muggenbulten een hele blauwe plek als de schijf minder word. Als de zwelling en t harde dus afneemt ontstaat er een blauw/zwarte plek. Al enkele keren mee na de Huisartspost geweest omdat moeder bang was dat ik tekenbeten had...

Bij mij werkt tegen de jeuk inderdaad azijn meestal wel, en ook nestosyl word met de tubes ingeslagen Vork Verder zorgen als je tijd hebt, om het koud te houden zodat de zwelling minder word. En beterschap Clown

Edit: ook ik heb antihistamines gekregen in tabletvorm, tegen alle allergische reacties, maar ze helpen voor geen meter bij deze.. Ik ben laatst bij de dokter geweest en krijg binnenkort een sterker middel tegen de reacties want er is niet echt mee te leven als je voet 2 x zo dik is als normaal... Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:22

@ pingwing
nestosyl helpt bij mij ook voor geen meter meer haha, ik heb nu andere zalf gekregen maar me muggenbulten jeuken inmiddels al niet zo erg meer omdat ik 2 dagen met azijn heb gelopen. Maar volgende keer zowieso uitproberen. en anders hou ik het bij de azijn (stinkt gigantisch maar helpt wel)