Kan idd zijn dat je een miskraam hebt gehad, zo klinkt het haast wel !
Een test zou vandaag nog kunnen aantonen dat je zwanger was. zou alleen niet te lang wachten met die test. Hoe is je bloeddruk? Hoe zijn je slijmvliezen? Als je nu duizelig word, droge mond krijgt ,slapjes en moe voelt, dan zou ik zeker even naar de hap gaan,ivm bloedarmoede door het bloedverlies.
Toch was het misschien handiger om naar de HA te gaan. Maar zoals je zelf al zie vond je het waarschijnlijk ook niet slim. Wie weet komt het terug. *wat ik niet voor je hoop* Maar als je toch was geweest kon je gewoon zeggen waar je zonet last van had en dat het nu oppeens over was. misschien konden ze het dan nog wel zien Nou heel veel succes . en hopelijk was dit de laatste keer !
Bedankt allemaal. Ik heb er nu spijt van dat ik niet naar de dokter ben gegaan... Ik heb nu af en toe nog een krampsteek, en bruine vloei. De winkels zijn helaas nu dicht. Ik hoop dat die test maandag dan ook nog werkt? Ik bedoel, om te zien of ik zwanger was/mischien nog ben?, (ik weet niet hoelang je die hormonen houd) En maandag wil ik ook meteen naar de HA.
Jij ook bedankt Sas, raar dat je er zo achter komt. Maar ik was er de hele dag druk mee, en durfde je het eigenlijk ook niet echt te vertellen.
He meid, anders ga je toch nu even langs de dokterswacht. Straks is het wel iets, raars, ernstig en krijg je misschien later spijt dat je niet eerder heen bent gegaan.
jah je kan er beter gewoon voorzichtig mee zijn. Het kan vanalles zijn, miss een ontsteking of iets dergelijks. Moet toch wel zuinig zijn op dat daar beneden als je nog kinderen wil krijgen denk ik altijd maar. Niet om je bang te maken maar wel duidelijk te maken dat het niet niks is
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je nu niet even contact opneemt met de huisartsen post. We hebben het hier toch niet over een scheet die dwars zit??
Ik zou als ik jou was ook de huisartsenpost / dokterswacht bellen. De persoon aan de telefoon vraagt wat er aan de hand is en beslist of je wel of niet hoeft te komen. Doe het verhaal dan heb je in ieder geval meer zekerheid!! Eigen gezondheid staat altijd voorop en zelf voel je het beste of het normaal of niet normaal is wat je voelt. Denk vooral niet: ach ik stel me aan, of: het is zo wel weer over. Maakt niet uit wat anderen dan over je denken, voor jezelf heb je dan meer rust.
mm je blinde darm zit ook links, maar dat voel je schijnbaar meestal rechts.
Even langs de huisartsenpost dan
De blinde darm zit rechts, die van mij is er 3 weken geleden uit gehaald, maar je voelt de pijn ook als er links op de buk gedrukt word, maar wat hier omschreven word, klinkt niet als een blindedarm onsteking.
Ik zou er maar mee naar de huisarts gaan, want door veel bloedverlies kun je ook bloedarmoede krijgen, en je weet niet wat het is, kan wel wat anders aan de hand zijn dan je zelf denkt! rustig aan en sterkte!
Buikpijn, misselijk, duizelig en rare bloedingen kan ook duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heb ik pas gehad, is heel gevaarlijk dus je moet zo snel mogelijk een zwangerschapstest doen! Hoop voor je dat het niets ergs is!