ze hebben trouwens ook AA

Ik had nog een andere leuke maar die was er niet meer in mn maat...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lia_ schreef:Ik zie het probleem niet, waarom een BH dragen als je geen borsten hebt????

dat is gewoon het meest frustrerende.

Rianne_ schreef:Zoals deze :
Vind ik toch wel vrouwelijk

) toch past, daarbij zit er een soort gel in waardoor het werkelijk lijkt of je een nette cup b hebt

) en dan een fijne bh vinden is lastig! Dan zitten ze goed als je staat, maar zodra je zit of gewoon wat beweegt, zit het alweer verkeerd.

pebbels75 schreef:Kijk eens http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... AI=0&N=186
Ik weet uit ervaring dat deze zelf met een hele kleine cup (praktisch niets) toch past, daarbij zit er een soort gel in waardoor het werkelijk lijkt of je een nette cup b hebt
Succes!!
Oja in het zwart hebben ze hem dus nog in 70 a cup

Rianne_ schreef:Ik heb altijd zoiets: Als m'n vriend ze maar goed vind& ze gaan later tenminste niet zo hangen..

. Ze waren in het zwart en wit en ik vond ze echt heel mooi. Ze hebben het ook erg lang gedaan. Bij ons zag ik ze nog hangen.... zal eens kijken of ik een foto voor je kan maken.
.
. Ik ga vaak met een vriendin naar de Honkemoller.. komen we toch langs als we aan het shoppen zijn ... altijd hilarisch want ik heb praktisch niks en zij heeft de grootste maat (die dan nog amper goed zit). We kunnen er gelukkig om lachen
. Ik zeg ook altijd.. als jij ze laat verkleinen dan kom ik naast je liggen en kunnen ze het er bij mij instoppen
Myra schreef:Rianne_ schreef:Ik heb altijd zoiets: Als m'n vriend ze maar goed vind& ze gaan later tenminste niet zo hangen..
Precies, geen hangtieten voor ons meiden!
Ik heb een 70/75 A. Verschilt per keer, want ik schommel nogal met gewicht. Maar ik ben liever lekker dun en weinig boob dan blubberig en veel boob.

en ik meen dat 't tot je 25e doorgroeit?