20 en amper 70A

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pops

Re: 20 en amper 70A

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:04

Ik heb vorige week een leuke BH gekocht bij Hunkemuller, 70A'tje Knipoog
ze hebben trouwens ook AA Ja
Ik had nog een andere leuke maar die was er niet meer in mn maat...

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:05

Ik heb ook heel weinig van voren. Het is allemaal naar het achterwerk gezakt haha. Bij H&M ben ik weleens geslaagd,maar het aanbod is niet bepaald ruim. Ik ben er wel erg dankbaar voor trouwens, want alle drie mijn zussen hebben hele grote borsten, en dat lijkt me pas echt heel vervelend.

Goed zoeken is denk ik het enige wat je kunt doen, helaas.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 19:43

Lia_ schreef:
Ik zie het probleem niet, waarom een BH dragen als je geen borsten hebt????

omdat je dan nog leuke truitjes aan kan, en dat je nog een beetje vorm hebt!

Ik werk in de hulpverlening en ik geef niet mijn CUP maat de schuld hoor, maar als je soms 14 word geschat en je ziet mensen naar je borsten kijken is dat niet echt grappig.

En als je in de lingerie winkel vraagt of ze je even kunnen helpen, omdat je nogal moeilijk een passende bh vind bij je kleine cupmaat en er wordt standaard gezegd: ach kom je over een jaartje toch terug?? Als je menstruatie dan op gang is zijn ze vast al wat groter.

En dan moet ik zeggen: nou sorry mevrouw, ik menstrueer al 7 jaar en ben inmiddels bijna 20

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:44

En ik vind het trouwens ook niet echt sexy. Als je bovenkleding uitgaat en er zit geen bh onder......nàh, vind het meer sexy mét.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 19:47

verder bedankt voor de lieve reacties!

Ik moest het gewoon echt even kwijt, want ja soms voel je je nou eenmaal de enige op aarde met een probleem!

Bij de H&M en Hunkemoller hebben ze inderdaad 70A en soms zelfs kleiner, maar zelfs die 70A past me vrijwel nooit Boos! dat is gewoon het meest frustrerende.

Dat ik een cup A heb vind ik niet zo'n probleem hoor, maar dat zelfs die maat in de winkel dan niet past.. jah dat vind ik nou kwetsend, want dan ga je toch weer met een rotgevoel naar huis.

Van die beugelloze bh's die je soms bij de HEMA ziet pas ik wel, maar dat zijn soort kinderbh's, met kleurtjes enzo. En ik wil ook wel eens iets netters, met kant ofzo. Ben tenslotte ook een jonge vrouw Clown

Me sexy voelen met een leuke sexy setje, dat wil ik. Maar goed ik blijf ernaar zoeken!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:51

Heb jij bij otto geen leuke AA bh's? Heb daar paar jaar geleden wel eens een weg gehad. Best leuke hoor!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:52

Zoals deze : Afbeelding
Vind ik toch wel vrouwelijk Ja

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:53

Anders moet je eens van die triangelbh's proberen, ik heb daar ook een hele mooie van, rood satijnachtig Lachen
Ik ben ook niet echt royaal bedeeld met 75A Nagelbijten / Gniffelen

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 19:56

triangle bh's zal ik ook is hard nar opzoek gaan, want ik wil dus wel een beetje sexy!

Rianne_ schreef:
Zoals deze : Afbeelding
Vind ik toch wel vrouwelijk Ja

thnx!!
Ik ga is kijken want die is inderdaad wel vrouwelijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:58

Ach, gaan ze iig niet hangen. Knipoog

Ik begrijp je probleem wel hoor, maar een E cup oid is ook niet ideaal.. Lachen

Edit; even 'niet' er tussen gezet. Clown

rosanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:02

Er zijn genoeg bh's te vinden in 70A. Bij de h&m hangt het er vol mee...
Ik hen 70D, dat is nog een tikkeltje moeilijker om te vinden..

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:09

Kijk eens http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... AI=0&N=186

Ik weet uit ervaring dat deze zelf met een hele kleine cup (praktisch niets Knipoog) toch past, daarbij zit er een soort gel in waardoor het werkelijk lijkt of je een nette cup b hebt

Succes!!

Oja in het zwart hebben ze hem dus nog in 70 a cup

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:41

Leuke datum ben je jarig, ik word 28 juni ook 20. Haha!

Bij de H&M hebben ze ook vaak wel 70A hoor, ik zelf heb 70B ook niet echt een maat die je overal ziet. Scheve mond

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:00

Ik kan je de hand schudden. Ben 19 maar heb de hoop ook opgegeven Knipoog
Het is inderdaad wel eens erg frustrerend. Maar als je goed zoekt is er wel een leuke BH te vinden.
En idd met wat push-up staan sommige shirtjes toch net iets leuker Knipoog

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:23

Je hebt volgensmij zelfs nog 60AA, dus er is nog hoop Haha!
Livera en Hunkemöller hebben vaak nog wel die kleine maten.

Helaas ben ik ook niet gezegend met een grote boezem (75A ofzo, weet het nieteens zeker Bloos ) en dan een fijne bh vinden is lastig! Dan zitten ze goed als je staat, maar zodra je zit of gewoon wat beweegt, zit het alweer verkeerd.
Plus dat mijn ene boob groter is dan de andere. Dan krijg je of een te kleine cup aan de ene kant of een te grote cup aan de andere kant. Kies dan maar de juiste bh uit Verdrietig

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:30

ik ken het...ik ben bijna 22 en pas soms 75a maar die zij al snel te groot en schieten omhoog:S vandaar dat ik nu altijd 70b pak,dat zit nog redelijk.
ik koop al mijn bh's bij h&m,die hebben kleine maatjes en voorgevormde cups met een kussentje(kun je altijd nog een kussentje bij stoppen;)) voor het push-up effect.
hoe langer ik zo wanhopig aan het zoeken ben naar leuke bh's(om over bikini's nog maar niet te praten!!) hoe aantrekkelijker het idee om ze te laten vergroten wordt.ik hoef echt geen pamela anderson te worden,maar een beetje vulling in je shirt is toch wel leuk,onder andere omdat bh's,bikini's en shirtjes gewoon makkelijker te vinden zijn en vele malen leuker staan.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:47

Mijn moeder heeft trouwens rondere borsten gekregen toen ze zwanger was van mij Clown
En néén die zijn niet weggegaan na de bevalling Knipoog
Zij heeft nu een mooie B cup, waar ik al heel tevreden mee zou zijn Clown
Lang leve push ups Schijnheilig

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:01

pebbels75 schreef:
Kijk eens http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... AI=0&N=186

Ik weet uit ervaring dat deze zelf met een hele kleine cup (praktisch niets Knipoog) toch past, daarbij zit er een soort gel in waardoor het werkelijk lijkt of je een nette cup b hebt

Succes!!

Oja in het zwart hebben ze hem dus nog in 70 a cup

errug leuk...uitverkocht in maat A Boos! Boos!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:13

Deze kan je kopen bij H&M. Beugelloze triangel BH's.

Afbeelding

Dit zijn echt superfijne setjes en ze vallen nog klein ook. Ik heb namelijk 75B (een standaardmaat die vaak uitverkocht is...dat heb ik dan weer) en die was te krap voor mij.

Mag ik trouwens vragen of je aan de pil bent? Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dat een cupmaat kan schelen. Was namelijk een poosje geleden even gestopt en toen ging ik ook weer richting de A. Nu ben ik weer begonnen en heb ik volle B.
(Was overigens in het geheel 2 kilo afgevallen...waar ik dus niet zo blij mee was)

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:20

Rianne_ schreef:
Ik heb altijd zoiets: Als m'n vriend ze maar goed vind Schijnheilig & ze gaan later tenminste niet zo hangen.. Vork

Precies, geen hangtieten voor ons meiden! Haha!

Ik heb een 70/75 A. Verschilt per keer, want ik schommel nogal met gewicht. Maar ik ben liever lekker dun en weinig boob dan blubberig en veel boob. Clown

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 00:23

toen ik pfeiffer had woog ik ipv 47 kilo 52 kilo en toen had k bijna een B zelfs.

Jammer genoeg is het echt niet te doen om op dat gewicht te blijven, bovendien had ik toen (ondanks zo weinig gewicht) meer vet als spier dus dat was ook niet echt gezond.
Ik zeg niet dat ik dik was hoor, maar t begon te blubberen.. bovendien eet ik behoorlijk veel en ik weeg zonder kleding 47kilo. Gelukkig ben ik daar gewoon tevreden over en als er wat aankomt vind ik dat ook niet erg, zolang ik maar niet ga blubberen Tong uitsteken

Ik ben sinds mijn 13e aan de pil (was vreselijk veel ongesteld aan 1 stuk door!!) toen ben ik wel aangekomen, maar niet in cup, helaas

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:43

Schud hand Ja

Ik heb een tijd geleden ook bij de Honkemoller een bh met kant en mooie bandjes én pushup zowel in AA als in A zien hangen. Ik heb echt niet veel en ik pastte zelfs de A Haha!. Ze waren in het zwart en wit en ik vond ze echt heel mooi. Ze hebben het ook erg lang gedaan. Bij ons zag ik ze nog hangen.... zal eens kijken of ik een foto voor je kan maken.

Ik kijk ook vaak bij de V&D en daar hangen ook nog wel eens leuke tussen die mij zelfs passen Haha!.

Ik snap je frustraties Tong uitsteken. Ik ga vaak met een vriendin naar de Honkemoller.. komen we toch langs als we aan het shoppen zijn ... altijd hilarisch want ik heb praktisch niks en zij heeft de grootste maat (die dan nog amper goed zit). We kunnen er gelukkig om lachen Haha!. Ik zeg ook altijd.. als jij ze laat verkleinen dan kom ik naast je liggen en kunnen ze het er bij mij instoppen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:54

Myra schreef:
Rianne_ schreef:
Ik heb altijd zoiets: Als m'n vriend ze maar goed vind Schijnheilig & ze gaan later tenminste niet zo hangen.. Vork

Precies, geen hangtieten voor ons meiden! Haha!

Ik heb een 70/75 A. Verschilt per keer, want ik schommel nogal met gewicht. Maar ik ben liever lekker dun en weinig boob dan blubberig en veel boob. Clown

Haha ik ben dun met boob is nog beter Vork
Maar bij de H&M en Hunkemoller zijna ltijd wel kleinere maatjes te vinden hoor en nog veel keuze ook in die kleinere maatjes omdat vele tienermeisjes ook hun lingerie daar kopen, de jonge vrouwen gaan eerder naar een speciaalzaak dan tienermeisjes dus ergens kan ik me voorstellen dat ze bijd e speciaalzaak geen kleine maatje's hebben, is ook veel te duur voor tienermeisjes maar wel jammer voor de (jonge) vrouwen met een kleine cupmaat.. Ik heb gelukkig niks te klagen en kan bijna overal slagen wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 00:57

Lijkt me inderdaad niet geheel onmogelijk, ik zie vaak genoeg A's of zelfs AA's hangen. M'n zusje (17) heeft een tijd 70AA en daarna A gedragen en die heeft nu net een B'tje gekocht. Als ik haar verzameling behatjes soms zie, kan ik daar echt jaloers op worden... Ik heb een 65 F/G, das pas echt onmogelijk Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 01:03

Ik zag hier ergens iemand zeggen dat van waarom een bh dragen met zo'n kleine cup... maar zélfs met een kleine cup is een goede bh echt een must hoor! zeker met sporten! Ik moet trouwen zeggen dat een grote cup ook geen pretje is... ik zit helaas opgescheept met een D/E... *diepe zucht* ik weet niet of je de pil trouwens slikt, maar een pil met een hoog hormoon gehalte kan er voor zorgen dat de boel daar een beetje extra groeit nog Tong uitsteken en ik meen dat 't tot je 25e doorgroeit?

En.. trouwens... in de veronica magazine kun je trouwens een nieuw paar borsten winnen Tong uitsteken