Permanent styling..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Permanent styling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:17

Nou ik vind dit vrij hetzelfde als dat andere topic, en over shampoo's enzo zijn al véél topics. Deze is eigenlijk hetzelfde.. Scheve mond
Andrelon werkt bij mij NIET. Elvive is een échte aanrader!
Permanent stijlen is héél slecht voor je haar. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand mij foto's van voor en na kan laten zien, en de ervaringen enzo. Ik heb er in iedergeval nog niks goeds over gehoord.

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 18:40

Ik heb het niet in het begin zien staan.. en dan nog is het een foutjke geweest gewoon!! En we hebben al gezegt we wachten gewoon af wat de mods doen Lachen

Ik vind het ook een goeie! zijn er miss mensen die een foto hebben van voor en na het Permanent stijlen?
(Ook als het mislukt is..)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:57

Er bestaat ook een zoekfunctie. Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:01

Ik heb ook zitten denken om het te laten stylen (permanent) bij de kapper. Ik heb ook te pluizig haar en kan er niets mee, normaal stijl ik het zelf en elke dag even met de stijltang door mn haar zodat het minder pluist, maar liever definitief stijl dan.. Vraag me alleen af hoeveel het kost en hoe lang het blijft zitten.

Ook ik ben benieuwd naar ervaringen dus ik volg Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:05

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:15

Ik zou niet beginnen aan een permanente haar styling een vriendin van mij heeft dit ook gedaan. Het zag er echt super uit maar totdat ze uitgroei kreeg bovenop had ze dus allemaal krullen. Zij heeft het er nu deels uitlaten groeien omdat er best een kostenplaatje aan zit

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 20:50

okee!! op die site staat ook dat er een aardig prijs kaartje aan zit Bloos!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:22

Als mn haar er niet vanaf zou vallen, en het er nog een beetje gezond uit ziet, en het niet na een week alweer krult, en ook niet na een regenbuitje, en ik zou dat allemaal zwart op wit krijgen, dán zou ik het er echt wel voor over hebben. Clown

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 09:22

haha jaa dan zou het geen nadelen hebben!!
Vandaag weer wakker geworden met een bos raar haar, had er gelijk weer de pest in Vork

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:44

Ik had er vanochtend ook weer flink de pest in, heb er toch serieus aan zitten denken om permanent te stijlen.
Mocht iemand weten waar dit kan in de buurt van Utrecht.. Ik hoor graag Haha!

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 09:46

Wat een ramp ishet tog ook haar Tong uitsteken
Ik dnek dat je wel eerst echt goed er over naa moet denken!!
Door dit topic ben ik namenlijk erg gaan twijfelen!! Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:47

Dat zeker ik heb er wel vaker aan zitten denken ook Lachen
Maar zowieso wil ik ook wel informatie bij een kapsalon of resultaten zien.
Ik stijl mijn haar zowieso elke dag, niet goed weet ik... maar anders is het geen doen met dat pluishaar Haha! haha

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 09:48

haha jaa ik ook hoor!! elke dag ff snel er door heen. (Al heb het wijnig nut..)
Ik ga denk sowiesow even lang de kapper om het te laten knippen, en dan vrag ik gelijk wat informatie er over!!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:48

gwen1222 schreef:
Ik zou niet beginnen aan een permanente haar styling een vriendin van mij heeft dit ook gedaan. Het zag er echt super uit maar totdat ze uitgroei kreeg bovenop had ze dus allemaal krullen. Zij heeft het er nu deels uitlaten groeien omdat er best een kostenplaatje aan zit

idd, dat dacht ik dus ook. het groeit als het ware weer uit dus krijg je bovenop allemaal krullen.

Ik heb van mezelf ook krullen ( al weet bijna niemand dat Clown)
Ik stijl het elke dag met een stijltang van Chi, kost wat, maar dan heb je ook wat.
Heb ook eent ijd geen goedkopere tang gehad maar dan gaat eht na een paar uur idd weer krullen.

Met deze chi tang, blijft het gewoon stijl tot je weer gaat douchen, (of door de stromende regen gaat lopen Tong uitsteken )
Zelf ben ik er erg tevreden mee want ik heb altijd stijl haar, de meeste mensen weten niet eens dat ik eigelijk krullen heb.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:50

Tienn :
Wat is dat voor stijltang en heb je misschien een voorbeeldfoto voor en na van jou haar ? Bloos

Overigens bovenop mijn haar is stijl de rest is pluizig met slag, dus als ik het zou stijlen vraag ik me af of dat je het verschil bij mij ziet. De bovekant stijl ik zowieso bijna nooit bij mij Lachen

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:13

ik heb geen foto van vóór eigelijk omdat ik gewoon echt nooit meer mijn haar in krullen heb en ik het denk ik al dik 5 jaar lang elke dag stijl maak/heb.

Ik heb iig de :
CHI Iron Hairstyling #1

Normaal kost hij €199,- maar nu kan je m krijgen voor €149,-
Ik heb hem toen besteld bij http://www.haarshop.nl en daar kan je hem nu dus voor die prijs krijgen.

Afbeelding

Professionele keramische Stijltang.
Professionele stijltang met Keramische platen.
Droogt uw haar niet uit en verkleurd bij gekleurd haar niet. Stabiele tang
Europese voltage ( 220 volt en stekker )
Negatieve ionen verzorgen uw haar ( haar is positief geladen ).
Draaibaar langsnoer

In mijn profiel heb ik in ieder geval een foto van dat het stijl is, en op mn hyves ook.
http://www.tienn19.hyves.nl

Krul foto's heb ik helaas dus niet, maar ik heb mijn haar gewoon echt geen dág in krul Clown en ik heb van mezelf toch echt een flinke bos met krullen.
Als ik aan mensen vertel dat ik eigelijk krullen heb zitten ze me allemaal een beetje raar aan te kijken omdat ze zich dat écht niet voor kunnen stellen Clown

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:30

Ik heb een een paar jaar geleden ook gedaan, en het opzich goed bevallen.

ik heb hetzelfde type haar als TS. en de eerste keer was het voor ongeveer 4 maand helemaal stijl.
De tweede keer is het minder lang stijl gebleven, maar het wat écht heel mooi, zou het zo weer doen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:13

Ik heb van nature stijl haar, en heb er nu door laagjes iets slag in zitten. (alleen onderkant)..

Jarenlang geprobeerd om het iets voller te laten lijken. Natuurlijk stijl haar valt meestal heel dun, en dit heeft nooit het gewenste resultaat geleverde.
Ik ben toen ook overgestapt om m'n haar weer stijl te laten zijn, zoals het wil zijn.. Om het zo te zeggen.

Heb dus stijltang en alles aangeschaft, en als ik uitga of feestje heb ofzo stijl ik het. Verder niet echt,, en dat bevalt me echt veel beter.

In tegendeel tot vriendin van mij, die heeft meer krullen/slag. En zij heeft onwijs moeilijk haar! (zij wou juist minder krulllen, en ik wou het altijd juist voller hebben.. bij ons allebei lukt het dus niet Huilen van het lachen ). En tone waren we een keer bij de kapper, en toen hebben ze van haar krullen een hele mooie krullen bos gemaakt. Door middel van zo'n fohn met zo'n grote ronde kop die juist krullen in je haar maakt.

Dat zag er écht heel leuk uit! En denk door te combineren met de juiste shampoo etc. kun je het ook heel erg minder pluzig maken.

Je kunt beter je haar mooier maken door te doen zoals het wil zitten ongeveer, dan het anders proberen te krijgen want dat lukt toch niet iedereen altijd even goed Knipoog Dat heb ik tenminste geleerd Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:22

Tienn: Dat ziet er mooi uit. Heb je enig idee op hoeveel graden die stijltang is?
Ik heb er een van Carmen, met keramische platen. 180 graden. Opzich werkt ie goed hoor, maar ben eigenlijk op zoek nar iets dat langer blijft zitten, deze ziet er goed uit. Jij hebt ook lang haar zie ik, hoe lang ben je er mee bezig?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:32

Ik heb stylen met permanentvloeistof geprobeerd en met de Chi methode en beide werkte voor geen kanten en was erg duur (navenant de opbrengst... Chi was dik 300 Euro..)

De stijltang van Chi is trouwens wel erg goed. Stijltang werkt hier nog het beste, ik heb die van Wahl. Die werkt ook erg goed, te koop bij de kapper.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:49

Marchador schreef:
Tienn: Dat ziet er mooi uit. Heb je enig idee op hoeveel graden die stijltang is?
Ik heb er een van Carmen, met keramische platen. 180 graden. Opzich werkt ie goed hoor, maar ben eigenlijk op zoek nar iets dat langer blijft zitten, deze ziet er goed uit. Jij hebt ook lang haar zie ik, hoe lang ben je er mee bezig?

Ik zou het echt niet weten hoeveel graden die tang is eigelijk.
ik heb er ''vroeger'' ook 1 van carmen gehad ,180 graden maar dat vond ik echt niks.. bij mij had ik dan toch niet het gewenste resultaat.

Hmm hoelang ik er mee bezig ben..pff ik zou het niet weten.. ik denk als het écht snel moet.. 20 minutjes ofzo?
Ik zou het echt niet weten.. maar het is wel heel snel stijl hoor.
Maar de tijd heb ik nooit bijgehouden.. tussen 0 minuten en een half uur ofzo haha

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:57

Exact is ook niet nodig hoor Knipoog haha
Hmm maar jij hebt die van Carmen ook gehad, je hebt me erg ositief gemaakt over deze stijltang. ik denk dat ik er binnenkort ook een aan ga schaffen. Haha!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:20

Iemand die in de buurt van Leusden/Amersfoort woont, waarvan ik de CHI stijltang mag proberen? Clown

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 10:19

ik heb een babyliss paris stijltang...
Was niet echt hele duur. Als ik mijn haar stijl zit het voor 2 uur goed en daarna is het weer een rare pluisbol Boos!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:26

eigenlijk is een permanente styling het zelfde als een permanent behandeling! je laat je haar chemisch behandelen
zoals ik van jou hoor pluist je haar erg snel, dan zou ik geen permanent laten zetten want dan word het alleen maar droger en nog erger daar krijg je spijt van!
ik heb zelf super dik haar en zit op de kappersopleiding, wou eens een keer krullen dus liet een grove permanent zetten (zelfde principe) heb er best spijt van gehad want moet nu veel meer aan mn haar doen dan eerst!
je kan het natuurlijk proberen want als je het in je hoofd hebt moet je het gwoon doen, maar houd er rekening mee dat je haar ontzettend uitdroogt!