Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stef_Winston schreef:Dit heb ik ook. Zit nu al 2 dagen daardoor thuis. Af en toe voel ik me ook een beetje 'licht' in mijn hoofd, slap en moe. Als ik opsta zie ik ook vlekken en raak soms mijn evenwicht even kwijt.
Ga denk ook maar even langs de ha
Mango_ schreef:Stef_Winston schreef:Dit heb ik ook. Zit nu al 2 dagen daardoor thuis. Af en toe voel ik me ook een beetje 'licht' in mijn hoofd, slap en moe. Als ik opsta zie ik ook vlekken en raak soms mijn evenwicht even kwijt.
Ga denk ook maar even langs de ha
Heb precies hetzelfde. Alleen zit ik nu niet thuis ervoor.Maer er zijn dagen dat ik me echt heel 'licht/zweferig' in mn hoofd voel enz.
Red_Savage schreef:Ik heb precies hetzelfde, nu zo'n 2 jaar. Ook ben ik eigenlijk haast altijd moe en duf.
Ik volg dit topic even.
Ik heb nu 5 keer bloed laten prikken maar er komt niet veel uit.
Ohja, mijn haar valt ook uit.
Pluttersput schreef:Zo vreselijk herkenbaar zeg, heb exact hetzelfde. Baal er stevig van, maar goed, even wachten, houvast aan een muur zoeken, en het is weer overIdd, ook als het buiten licht is en ik loop naar binnen toe, zelfde verhaal.
Heb een tijdje terug bloed laten prikken op van alles en nog wat, niet direkt op bloedarmoede, maar denk dat ze dat er wel uitgepikt hadden als dat zo wasNou zou het idd kunnen komen omdat ik vrij lang en dun ben, 1.75 en 54 kilo, maar t kan ook komen omdat ik een vrij slechte eter ben.
Daarom even hier een stipje, ben benieuwd wat de HA zegt
Stef_Winston schreef:Red_Savage schreef:Ik heb precies hetzelfde, nu zo'n 2 jaar. Ook ben ik eigenlijk haast altijd moe en duf.
Ik volg dit topic even.
Ik heb nu 5 keer bloed laten prikken maar er komt niet veel uit.
Ohja, mijn haar valt ook uit.
Niet zo lekker dat je haar uitvalt. Wel k*t dat er steeds niks uit het bloedprikken komt!
driebergen schreef:maar jouw verhaal deed me denken aan toen ik in de puberteit was en vrij lang aan het worden was. ik was niet mager, maar in die tijdnog wel aan de slanke kant.
Als ik op stond werd ik soms duizelig, zag zwart vlekken en ik ben zelfs een paar keer flauw gevallen.
Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die zei dat je bloed naar naar je hersenen gepompt moet worden als je opstaat, maar dat dit tegengehouden wordt door de zwaartekracht.
Als je een tuinslang langzaam aanzet en je houdt hem omhoog, dan duurt het langer tot het water eruit komt, dan dat je hem op de grond laat liggen. zo werkt het in je lichaam ook.
Bij lange, slanke mensen komt dit vaker voor dan bij kortere mensen.
Het is bij mij vanzelf over gegaan.
smurffie schreef:Heleen1988 @ zover ik weet mag een vingerprikje niet meer, bloed afnemen.
driebergen schreef:In eerste instantie lijkt het me handig om naar de huisarts te gaan. dokteren via bokt lijkt me niet het allerhandigste...
maar om ervaringen uit te wisselen kan natuurlijk prima![]()
maar jouw verhaal deed me denken aan toen ik in de puberteit was en vrij lang aan het worden was. ik was niet mager, maar in die tijdnog wel aan de slanke kant.
Als ik op stond werd ik soms duizelig, zag zwart vlekken en ik ben zelfs een paar keer flauw gevallen.
Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die zei dat je bloed naar naar je hersenen gepompt moet worden als je opstaat, maar dat dit tegengehouden wordt door de zwaartekracht.
Als je een tuinslang langzaam aanzet en je houdt hem omhoog, dan duurt het langer tot het water eruit komt, dan dat je hem op de grond laat liggen. zo werkt het in je lichaam ook.
Bij lange, slanke mensen komt dit vaker voor dan bij kortere mensen.
Het is bij mij vanzelf over gegaan.