Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:Ik loop ook bij een zeer goede arts en ben daar ook over te spreken. Je kant niet zeggen dat het onzin is want je bent geen arts.![]()
Als je bloed niet stroomt krijg je het koud.
Ik had het altijd koud en dronk misschien 3 a 4 glaasjes per dag.
Ik drink nu anderhalve liter per dag (met moeite) en heb het nooit meer koud vaak zelfs warm.
Dat is het enige verschil dat ik heb gemaakt. Dus vertel mij dan maar hoe dat kan. Het is toch ook logische dat als je bloed niet normaal stroomd dat je het dan koud hebt want dan werkt je lichaamskachel niet omdat de boel niet op gang word gebracht
Breitling schreef:Je kunt niet aantonen dat het niet zo is. En iets geestelijks vergelijken met iets lichamelijks is ook totaal niet gepast.
Zodra ik een dag er tussen heb dat ik niet genoeg drink heb ik savonds hoofdpijn en kouder als andere avonden. Als ik meer als normaal drink heb ik het warmer en denk ik soms lijkt wel of ik al in de overgang zit met mijn opvliegers. Dat terwijl ik mijn leven lang kou geleden heb. En mensen tegewoordig zelfs aan mevragen of ik koorts heb of ziek ben dat ik in mijn tshirtje rondloop wat eerst een dikke trui was. (ja ook met deze dagen liep ik savonds in trui)
Je maakt mij dus niet wijs dat het onzin is het is jou mening niet een feit. Dus kom eerst maar met feiten.
Bruine. Ik ben er nu een maandje mee bezig en voor zover we nu weten loop ik niet een paar jaar met een niet werkende schildklier maar waarschijnlijk al heel mijn leven. Dat krijg je dus niet in 1 maandje weer aan de praat. Ik voel me al beter maar ben gewoon te ongeduldig meer in die zin dat ik graag wat kilo's kwijt wil. En alternatief, tja die man is gewoon huisarts van beroep en heeft het daarbij uitgebreid met meer dingen. Hij ziet veel eerder dingen als hier in nederland. Zo ook bij mij moeder. Mijn moeder had klachten, ze dacht dat ze zwanger was test gedaan was negatief. Naar de dokter negatief die zei mevrouw u steld zich een beetje aan er is niks met u aan de hand. Toen ging ze bij aanhoudende klachten naar die dokter in duitsland hij zegt jij hebt een storing in je linker eileider (eilijder? weet niet hoe je het schrijft sorry) en die storing was ik dus met mijn tweeling zus die tijdens de zwangerschap is overleden.
ik ben nooit van de alternatieve dingen als er iemand is die helder is met beide benen op de grond ben ik het wel. Maar hij is gewoon huisarts die ook homeopatische middelen gebruikt daarom heb ik er wel vertrouwen in. Verder ben ik opgegroeit met a vogel dus ik weet niet anders.
Ik zal gewoon geduld moeten hebben
Ik ben trouwens al wel van de energie pillen af. Als ik die niet elke dag slikte kon ik mijn werk in de verste verte niet volhouden. Dus ik heb al wel meer energie gekregen daarom zal ik me waarschijnlijk ook al wat beter voelen denk ik.
monty schreef:Levothyroxine zorgt ook niet altijd voor gewichtsverlies. Veel (schildklier)patiënten wijten hun gewichtstoename aan hun schildklierfunctie, maar dat is slechts een excuus voor toch te veel eten of verkeerd eten.