Plastische chirugie, wie heeft dit gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Plastische chirugie, wie heeft dit gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:48

Er is overigens een nieuwe manier waarvan wetenschappelijk is bewezen dat het werkt. je hoeft dn niet geopereerd te worden. Ze doen het alleen nog maar in Nijmegen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:54

Nikka schreef:
Er is overigens een nieuwe manier waarvan wetenschappelijk is bewezen dat het werkt. je hoeft dn niet geopereerd te worden. Ze doen het alleen nog maar in Nijmegen.

Welke is die

Ts realiseer wel dat lipo alleen voor de laatste restjes zijn, dus mensen die op bepaalde delen die laatste dingen niet meer wegkrijgen. Dat is toch wat ik heb gelezen, er is een goed boek over alle soorten operaties. Geeft uitleg en de effecten en de nadelen zal morgen kijken wat de titel is

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:55

ff zoeken

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:57

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 18:59

katiavl schreef:
Nikka schreef:

Welke is die

Ts realiseer wel dat lipo alleen voor de laatste restjes zijn, dus mensen die op bepaalde delen die laatste dingen niet meer wegkrijgen. Dat is toch wat ik heb gelezen, er is een goed boek over alle soorten operaties. Geeft uitleg en de effecten en de nadelen zal morgen kijken wat de titel is

kijk, buik, billen, benen is gewoon trainen, dat weet ik daar mee krijg ik het weer wat meer in model, maar op mijn heupen zitten een paar ****teugels even charmand gezegt, die krijg je met dieeten en sporten niet weg, heeft de huisarts ook zelf gezegt, en omdat ik verder niet dik ben, maar nu zo uit model, en het blijft daar maar groeien! Wat ik zeg ben al 18kg aangekomen! in 2 jaar, dit is natuurlijk niet alles wat op mijn heupen zit, maar het meeste dus wel, en dat stoort ontzettend.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 02:09

Ik wil graag een bvg laten doen over een paar jaar Ja
Ben alleen wel bang voor de reacties als in ''gatver, neptieten'' enzo.

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 11:04

@Talisa: ik denk zelf dat de reacties wel verdeeld zullen zijn, maar volgens mij ligt het er ook aan hoe ze er uit zien, als ze kaarsrecht naar vore staan, vind ik het persoonlijk ook niet mooi, maar tegenwoordig kunnen ze het best mooi maken.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:08

qt_shetties schreef:
@Talisa: ik denk zelf dat de reacties wel verdeeld zullen zijn, maar volgens mij ligt het er ook aan hoe ze er uit zien, als ze kaarsrecht naar vore staan, vind ik het persoonlijk ook niet mooi, maar tegenwoordig kunnen ze het best mooi maken.

Ik heb er nog maar weinig mooie gezien, maar zal ook kwestie van smaak zijn.
Vind zoutimplantaten nog het mooiste, maar daar zien ze ook vaak onnatuurlijk uit.

Vind ook niet alle borsten geschikt voor, zoals de driehoek puntige borsten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:23

Mijn zusje heeft jaren geleden een borstvergroting laten doen. Ik vind het er nogal onnatuurlijk uitzien en het lijkt mij niet gezond, die implantaten in je lijf. Ja, het staat leuk onder een topje, hoor, maar verder..... Clown
Ik begreep haar motivatie overigens wel, want ze was zo plat als een dubbeltje. De ellende is dat ze nu zo langzamerhand weer vervangen moeten worden (en ze heeft geen geld) en ze heeft al meerdere complicaties gehad. Een hoop ongemak dus ook.

Vriendin van me heeft jaren terug liposuctie laten doen, maar dat is 3 dubbel terug gekomen. Het is toch echt een kwestie van levenswijze veranderen (anders eten, meer bewegen), anders heb je het zo weer terug. Dat is ook heel duidelijk tegen haar gezegd destijds, maar ja........

Ik heb gelukkig geen lichamelijke klachten, mag niet klagen met mijn figuur. Heb vroeger veel moeten sporten om alles in proportie te houden, ben ook graatmager geweest en ik ben nog steeds een tenger poppetje tegenwoordig. Mijn borsten zijn wat kleiner sinds ik gestopt ben met de pil en na de borstvoeding, maar ze hangen niet en passen prima bij mijn figuur. Wel zou ik wat aan de opkomende rimpeltjes willen laten doen, maar iedereen om me heen (zeker mijn vriend) vindt het grote onzin. Haha!
Ik zie er op zich nog aardig jong uit voor mijn leeftijd (37) Bloos en verder vind ik ook wel dat het er nou eenmaal bij hoort. Haha!
Maar het is ook vreemd om te zien dat je nu echt ouder gaat worden, hahaha......

Ik ken mensen die botoxen enzo, maar dat vind ik er ook niet echt fijn uitzien. Ik heb het idee dat je daar verslaafd aan raakt en dat vind ik beangstigend.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 02-06-08 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:26

Daar ben ik het mee eens, ik denk dat je beter bent met een mini face lift (zijn ook veel natuurlijker geworden) en iets langer wachten dan botox.
Vind botox nog altijd zo angstaanjagend

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:27

Hmmm, een mini face lift, wat is dat eigenlijk?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:32

Nadya schreef:
Hmmm, een mini face lift, wat is dat eigenlijk?

Is voor jongere mensen, ook wel weekend lift genoemd. Minder ingrijpend dan face lift

Afbeelding Afbeelding

Slechte foto maar goed
via een incisie in de haarlijn en in het natuurlijke huidplooitje voor het oor, maakt de plastisch chirurg de huid van uw gelaat los, corrigeert de onderhuidse weefsels en spant de verslapte spiertjes weer aan.

Hierbij plaatst de plastisch chirurg een aantal onderhuidse “lussen”, die zorgen voor ophanging en steun van de onderhuidse weefsels tijdens de herstelfase.

Deze "lussen" worden met een resorbeerbare draad in het weefsel aangebracht en verdwijnen vanzelf wanneer ze hun werk hebben gedaan. Op deze manier wordt latere afstoting van hechtingsmateriaal voorkomen.

De correctie van de onderhuidse weefsels en spieren lift uw huid op een natuurlijke manier, zonder dat er een onnatuurlijk strak getrokken uiterlijk ontstaat!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:33

Heb net even gekeken wat het is (ook de kosten). Zo, voor een mini facelift betaal je hier 6.000 euro of meer. Je kunt ook de 'draad' behandeling nemen (bepaalde gedeeltes van je gezicht) dat is vanaf 1.750 euro......

Weet je, laat mij maar gewoon lekker ouder worden. Want eigenlijk word ik gek van al die oudere dames met gladde koppen. Haha!
Het is zo onnatuurlijk.....

Oh katiavl, zie net dat je info had opgezoch, dank je. Maar wat een vreselijke foto. Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:36

Nadya schreef:
Heb net even gekeken wat het is (ook de kosten). Zo, voor een mini facelift betaal je hier 6.000 euro of meer. Je kunt ook de 'draad' behandeling nemen (bepaalde gedeeltes van je gezicht) dat is vanaf 1.750 euro......

Weet je, laat mij maar gewoon lekker ouder worden. Want eigenlijk word ik gek van al die oudere dames met gladde koppen. Haha!
Het is zo onnatuurlijk.....

Oh katiavl, zie net dat je info had opgezoch, dank je. Maar wat een vreselijke foto. Haha!

Vork vond geen goede foto Haha!

Ja dat is wel waar het blijft onnatuurlijk, maar het is al beter vroeger had je zo een vliegtuigkop. Net alsof je voor de propellers van een vliegtuig staat en je gezicht wegblaast Clown

Vraag me af of sommige vrouwen niet een beetje geduwd worden in de richting van plastische chirurgie

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:38

Nou, katiavl, dat ik als 37-jarige al bezig ben met het idee 'face lift', vind ik zelf eigenlijk al belachelijk.
Het is inderdaad wat je zegt, het wordt je gewoon aangepraat door de media (niet eens door mijn vrienden Haha! ). Clown

Whahahaa, vliegtuigkop. Haha!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:22

Al zou ik iets willen doen dan is dat het velletje boven mijn oog. Die hangen en lijkt net of dat ik luie ogen heb. Maar denk niet dat ik dat zomaar laat doen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:20

Ik las op de vorige pagina iemand die 18 kilo was aangekomen en liposuctie wil. Dan heb ik een slechte mededeling. Liposuctie is helaas geen afval metode. Dat doen ze alleen bij probleem zones. Zelf heb ik mijn lippen laten opspuiten en wil ik als ik mijn streef gewicht heb bereikt een borstlift.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:21

Breitling schreef:
Ik las op de vorige pagina iemand die 18 kilo was aangekomen en liposuctie wil. Dan heb ik een slechte mededeling. Liposuctie is helaas geen afval metode. Dat doen ze alleen bij probleem zones. Zelf heb ik mijn lippen laten opspuiten en wil ik als ik mijn streef gewicht heb bereikt een borstlift.

Voelde je lippen anders aan?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:23

Nadya schreef:
Mijn zusje heeft jaren geleden een borstvergroting laten doen. Ik vind het er nogal onnatuurlijk uitzien en het lijkt mij niet gezond, die implantaten in je lijf. Ja, het staat leuk onder een topje, hoor, maar verder..... Clown
Ik begreep haar motivatie overigens wel, want ze was zo plat als een dubbeltje. De ellende is dat ze nu zo langzamerhand weer vervangen moeten worden (en ze heeft geen geld) en ze heeft al meerdere complicaties gehad. Een hoop ongemak dus ook.

Ik heb ook helemaal niks, nog niet eens een AA. En ik ben 18. Het past absoluut niet bij de rest van mijn lichaam.
Dus ik wil het gewoon omdat ik IETS wil..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:24

nee hoor, ik heb eerst collageen laten spuiten maar die raad ik iedereen af. Dit is lichaams eigen en maakt zichzelf aan maar dan krijg je allemaal onderbrekingen, mijn arts voelde dat ook dan heb je een soort van klontjes in je lippen.
Ik heb nu permanente sileconen olie, je voelt als je er met je vingers je lip vast pakt en gaat rollen dat er een randje in zit. Het is wel gewoon heel zacht en je ziet er niks van. Ik vind het een perfecte uitkomt. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:24

Ik weet nog toen ik in het ziekenhuis werkte ik allerlei horrortoestanden met borstvergrotingen tegenkwam. 1 vrouw moest na vele verklevingen zelfs haar beide borsten laten amputeren. Voor als ik ooit nog plannen mocht hebben, was ik toen acuut genezen. Vork

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:26

Aiiiii....Dat klinkt niet zo fijn Tong uitsteken

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:27

Breitling schreef:
nee hoor, ik heb eerst collageen laten spuiten maar die raad ik iedereen af. Dit is lichaams eigen en maakt zichzelf aan maar dan krijg je allemaal onderbrekingen, mijn arts voelde dat ook dan heb je een soort van klontjes in je lippen.
Ik heb nu permanente sileconen olie, je voelt als je er met je vingers je lip vast pakt en gaat rollen dat er een randje in zit. Het is wel gewoon heel zacht en je ziet er niks van. Ik vind het een perfecte uitkomt. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Het nadeel van siliconen olie is, dat naarmate je ouder wordt je gelaatsvet vermindert. Dan zie je die strengetjes siliconenolie duidelijk liggen. Ik zou altijd een niet permanente filler laten doen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:28

Talisa schreef:
Ik heb ook helemaal niks, nog niet eens een AA. En ik ben 18. Het past absoluut niet bij de rest van mijn lichaam.
Dus ik wil het gewoon omdat ik IETS wil..

Dat gold voor haar ook, maar je moet je ook realiseren dat het niet bij die ene keer blijft......
(Zij nam ook meteen een behoorlijke cup D Knipoog )

Sterkte ermee trouwens!! Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:32

Dat soort dingen gebeuren altijd bij goedkope klinieken.
Mensen willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en zijn dan gepikeerd als het mis gaat.

Ik ken meerdere mensen die naar dr shoumacher? zijn geweest en dat is super mooi geworden en hebben nergens last van gehad. Kost wat maar dan heb je ook wat. Zeker als het om je lichaam gaat moet je daar niet op bezuinigen maar het gewoon goed laten doen.