Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Er is overigens een nieuwe manier waarvan wetenschappelijk is bewezen dat het werkt. je hoeft dn niet geopereerd te worden. Ze doen het alleen nog maar in Nijmegen.
katiavl schreef:Nikka schreef:Er is overigens een nieuwe manier waarvan wetenschappelijk is bewezen dat het werkt. je hoeft dn niet geopereerd te worden. Ze doen het alleen nog maar in Nijmegen.
Welke is die
Ts realiseer wel dat lipo alleen voor de laatste restjes zijn, dus mensen die op bepaalde delen die laatste dingen niet meer wegkrijgen. Dat is toch wat ik heb gelezen, er is een goed boek over alle soorten operaties. Geeft uitleg en de effecten en de nadelen zal morgen kijken wat de titel is
qt_shetties schreef:@Talisa: ik denk zelf dat de reacties wel verdeeld zullen zijn, maar volgens mij ligt het er ook aan hoe ze er uit zien, als ze kaarsrecht naar vore staan, vind ik het persoonlijk ook niet mooi, maar tegenwoordig kunnen ze het best mooi maken.
Nadya schreef:Hmmm, een mini face lift, wat is dat eigenlijk?
Nadya schreef:Heb net even gekeken wat het is (ook de kosten). Zo, voor een mini facelift betaal je hier 6.000 euro of meer. Je kunt ook de 'draad' behandeling nemen (bepaalde gedeeltes van je gezicht) dat is vanaf 1.750 euro......
Weet je, laat mij maar gewoon lekker ouder worden. Want eigenlijk word ik gek van al die oudere dames met gladde koppen.![]()
Het is zo onnatuurlijk.....
Oh katiavl, zie net dat je info had opgezoch, dank je. Maar wat een vreselijke foto.
Breitling schreef:Ik las op de vorige pagina iemand die 18 kilo was aangekomen en liposuctie wil. Dan heb ik een slechte mededeling. Liposuctie is helaas geen afval metode. Dat doen ze alleen bij probleem zones. Zelf heb ik mijn lippen laten opspuiten en wil ik als ik mijn streef gewicht heb bereikt een borstlift.
Nadya schreef:Mijn zusje heeft jaren geleden een borstvergroting laten doen. Ik vind het er nogal onnatuurlijk uitzien en het lijkt mij niet gezond, die implantaten in je lijf. Ja, het staat leuk onder een topje, hoor, maar verder.....![]()
Ik begreep haar motivatie overigens wel, want ze was zo plat als een dubbeltje. De ellende is dat ze nu zo langzamerhand weer vervangen moeten worden (en ze heeft geen geld) en ze heeft al meerdere complicaties gehad. Een hoop ongemak dus ook.
Breitling schreef:nee hoor, ik heb eerst collageen laten spuiten maar die raad ik iedereen af. Dit is lichaams eigen en maakt zichzelf aan maar dan krijg je allemaal onderbrekingen, mijn arts voelde dat ook dan heb je een soort van klontjes in je lippen.
Ik heb nu permanente sileconen olie, je voelt als je er met je vingers je lip vast pakt en gaat rollen dat er een randje in zit. Het is wel gewoon heel zacht en je ziet er niks van. Ik vind het een perfecte uitkomt. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Talisa schreef:Ik heb ook helemaal niks, nog niet eens een AA. En ik ben 18. Het past absoluut niet bij de rest van mijn lichaam.
Dus ik wil het gewoon omdat ik IETS wil..