Teennagel probleempje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Re: Teennagel probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:06

Ik zou gewoon proberen om hem zo goed mogelijk af te knippen. Hij groeit niet vast hoor, maar hij zal wel terug groeien. Als ik ergens ben tegengestoten ben ik ook altijd bang dat mijn nagel los is, kijk ik altijd met zo'n bang hartje naar beneden "please laat hem niet losstaan, please niet". *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:22

Ik ga hem er zo ook afknippen, hij bloedt echt helemaal niet, dus dat zit wel goed dan denk ik Lachen

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:50

Ohhhhh jakkie bah!! Hoe is het inmiddels met je nagel? Al afgeknipt? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:52

Dat ga ik zo doen, ik ga douchen namelijk Ja Ben alleen bang om het nat te laten worden Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:09

Goed nieuws! Hij is er niet helemaal af, hij is ongeveer een millimeter boven de riem afgescheurd, er zit nog een klein nageltje, dus nu kan hij gewoon verder groeien Lachen Vandaar dat er ook geen bloed was natuurlijk!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:18

ik had vroeger ook een keer mn kleine teen gestoten tegen een skeeler. teennagel eraf maar ik heb m er gewoon afgehaald en het groeide gewoon weer opnieuw Lachen
ik had later ook een keer mn grote teen onder een heeeeel groot zwaar rolhek. met van die wieletjes op een rails
nou dat deed egt behoorlijik zeer:)