orion1996 schreef:Er zijn speciale tandartsen voor mensen die doodsangsten uitstaan en ze kunnen wel degelijk verdoven zodat ze er niks van meekrijgen. Ik zweer je, de enige verstandskies die er bij mij ooit uit moet gaat ook serieus niet onder plaatselijke verdoving, al moet ik de hele zooi daar afbreken.
Bij zo'n tandarts heb ik dus een jaar gelopen, na een jaar ACTA durfde ik eindelijk een gaatje te laten vullen. Uiteraard met verdoving vóór de verdoving... Ik krijg eerst een of ander vloeibaar spul op een watje op mijn tandvlees, dan is alles verdoofd en dan pas krijg ik het prikje.
Mijn verstandskiezen groeien ook compleet verkeerd. Nu doen ze regelmatig ook ontzettende pijn omdat ze op mijn zenuwen drukken. Maar hoe ongeloofwaardig dan ook, ik ga echt niet bij mijn tandarts klagen dat ze pijn doen. Want ik ben als de dood dat ik doorverwezen wordt naar de kaakchirurg en dat ze eruit moeten.
Ik hoor iedereen wel zeggen het valt wel mee.. Maar ik heb ruim een jaar bij de angst tandarts gezeten om één gaatje te laten vullen. En om me voor te bereiden op een operatie als dit zal nog vele malen langer gaan duren. Als ik niet onder narcose kan, dan blijven die kiezen erin...
Voor een gezond persoon is de kans op gevolgen van een narcose zeer klein... Dus geef mij maar die narcose. En dan het liefst wel een kapje want ik ben ook bang voor injecties.