Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Lonneke......... er is toch vast wel iemand binnen de GGZ die hier wat mee kan?
dees_daan schreef:KiWiKo schreef:Lonneke......... er is toch vast wel iemand binnen de GGZ die hier wat mee kan?
daar dacht ik ook meteen aan, als je 1 van hun vraagt, willen ze je vast wel helpen, of iig raad geven.. daar heb je meer aan dan iemand die van achter de computer raad geeft.. praat je wel eens met ze? vind het allemaal wat vreemd gaan..
Barmat schreef:Ik vraag me werkelijk af Lonneke, welke fobie je jezelf als volgende gaat aanpraten.....
no offence, maar je bent nu écht bezig aandacht te trekken met het openen van dit soort topics.
russel schreef:Lonneke ik denk dat je veel verschillende problemen hebt die zich uiten in bv deze angst. Wellicht is het fijn als ze eens gaan kijken waar die vandaan komen, misschien wel bijwerkingen van medicijnen of juist iets wat heel goed behandelbaar is. Een juiste diagnose zal voor jouw ook veel duidelijkheid gaan geven en wellicht jouw beter in je vel gaan zetten.
Als je bloedarmoede hebt, werkt dat ook door, je bent niet fit, labiel en daardoor snel ontvankelijk voor angsten. Lichaam en geest zijn 1. Ga eerst maar eens zorgen dat je cyclus normaal is en dat je lichaam daardoor sterk wordt, dus operatie of andere oplossing.
russel schreef:Maar we hebben het ook niet over jouw.