Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Dus lekker saai 4 uur liggen wachten. Anyway toen op van de zenuwen naar de OK, waar je een hoop mensen ziet, allemaal verpleegkundigen, anesthesisten, ok assistenten en mijn arts kwam ook nog even praten. Rond half 6 was ik terug op de uitslaapkamer, volledig overstuur en pijn, geen idee waarom ik overstuur was, zal wel door narcose komen. Om half 7 was ik terug op verpleegafdeling bij mijn mams, pijn ging toen erg goed door de pijnstilling die ik kreeg via infuus, maar infuus deed veel pijn. Na een uurtje mocht ik eindelijk iets drinken en werd bloeddruk gemeten, na 2 uurtjes nog eens en na 3 uurtjes kreeg ik eindelijk wat boterhammetjes (ik had toen 26 uur niks gegeten en gedronken
, dus die smaakte goed). Helaas was mijn arts al naar huis en kwam die dus niet meer langs, ik wist niet eens wat ze gedaan hadden want er was geen operatieverslag! Echt belachelijk! Van de dienstdoende arts hoorde we dat er tijdens de overdracht was gezegd dat er geen scheurtje was, erg raar. Maar goed toen mocht ik naar huis zonder te weten wat er gebeurd was en welke meds ik mocht gebruiken! RAAR en stom! Naja naar huis dus, om half 11 was ik thuis.
Zo je verhaal klinkt niet bepaald om vrolijk van te worden zeg!!
Chiqa schreef:Kims hebben ze bij jou die flapjes ook weggehaald, en is dat niet meer terug gekomen?

Mijn tip: begin een week van tevoren al met veel vezels eten. En ga gewoon wanneer je aandrang hebt. Ik heb het 4 dagen opgehouden helaas. Loesss schreef:ik slik movicolon, zou ik ook om vragen
! Hoop dat ook echt niet....
dat zou voor mij wel een straf zijn...Loesss schreef:Aankomen van movicolon? Dat zou mooi zijn, want als ik dan stop val ik af.....
!