Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
grobo schreef:Zelf heb ik er geen last van....(heb zeker geen lekker bloed)
Maar mocht ik zelf er last van krijgen dan zou 'k een spuitbus veespay aanschaffen....en daarna de ruimte goed ventileren....
zie: http://www.phytosystem.be/Nederlands/ag ... index.html
(Het is wel even uitkijken met gebruik want het zijn voor vee geproduceerd....Maar wie gedracht zich niet eens als een beest?)
Kun je ook voor paarden gebuiken las ik net....2 vliegen in 1 klap
Lynn_Nikita schreef:@ nadya, ook schrikken lijkt me dat!
Lynn_Nikita schreef:ik heb flessen veerust voor de paarden, maar denk niet dat ik nog wakker word als ik dat ik mn kamer ga sprayen
corinec schreef:@Duncan: het stinkt alleen wel een beetje vind je ook niet?
Duncan schreef:Muggen, praat me d'r niet van.
Allergisch en alles onderhand uitgeprobeerd... Klamboe's zijn leuk, tot er eentje in zit. Citroenella werkt niet (ja tien minuten)...
Na van alles uitgeprobeerd te hebben toch maar Autan gekocht, werk 6-8 uur, dus vlak voor ik naar bed ga me helemaal insmeren, alle muggen uit mijn kamer bannen (lees doodmeppen) en geen lampen aan als je de ramen open hebt staan.. Autan is heerlijk, ik kan nu tenminste weer normaal door het bos lopen
Duncan schreef:Horren zijn handig! Zo niet onmisbaar. Maar niet met (naar binnen) open slaande deuren
Nadya schreef:Duncan schreef:Horren zijn handig! Zo niet onmisbaar. Maar niet met (naar binnen) open slaande deuren
In landen als Amerika en Australie, zie je vaak ook hordeuren aan de buitenkant, hoor.
Nadya schreef:Duncan schreef:Horren zijn handig! Zo niet onmisbaar. Maar niet met (naar binnen) open slaande deuren
In landen als Amerika en Australie, zie je vaak ook hordeuren aan de buitenkant, hoor.
wednesday schreef:Hier in België kan je bij de apotheker een armband halen met citroengeur! Het is helaas niet aan te raden dat ding te dragen want het stinkt vreselijk! Maar als je de armband ergens in de kamer legt ( liefst zo ver mogelijk van het bed), dan heb je garantie geen last meer van muggen! Je moet zelf wel even wennen aan de zeer sterke geur en niet hoofdpijngevoelig reageren op geuren
Ik zal straks de naam eens navragen!
runningkawa schreef:Die glazenwasser hadden we in ons vorige dorp ook, omdat ze daar bijna de hele straat deden.
Geloof 4 euro voor alle boven ramen.
En ik voelde me bijna verplicht omdat ik er gewoon niet bij kon
Maar als ik er hier 1 moet bellen komt die speciaal voor ons...![]()
En ben dan dus nu blij dat ik ze allemaal aan kan en het zelf kan doen.
Zo gedaan en weer wat geld uitgespaard