Toen ik begon met deze pil zat ik helemaal goed in mijn vel, een vriendje, leuke vriendinnen en op school ging het super. Toen
ik een tijdje bezig was werd ik heel labiel. Ik was mezelf volledig kwijt en ben in die tijd mijn vriendinnen verloren omdat ze het niet begrepen. Mijn vriendje vond het heel moeilijk omdat ik hetzelf niet begreep en hij ook niet... we wisten niet waarvan het kwam.
Na een tijdje ben ik toch naar de dokter gegaan en die gaf het meteen al aan.. ik moest de strip nog afmaken en daarna direct overgaan op de Yasmin. Ik merk nog wel dat ik niet helemaal zoals "vroeger" ben.. je merkt in principe wel wat voor 'n troep je eigenlijk slikt. Toen ik van pil ben veranderd ging het vrij snel al weer beter.. maar door de dingen die toen allemaal fout gingen heb ik nog wel een tijdje in de put gezeten. In de tijd dat het niet goed ging ben ik 9 kg afgevallen en zat er helemaal doorheen. Toen ik aan de Yasmin begon kwam het er langzaam weer bij tot mijn "normale" gewicht.
Dit verhaal geldt eigenlijk voor elke pil... hou het goed in de gaten en als je merkt dat je niet meer jezelf bent enz. stap dan gelijk weer naar je huisarts voor een andere pil of een ander anti-conceptiemiddel. Van zo'n klein pilletje kun je best behoorlijk in de war raken