Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nestle schreef:ik vandaag gezegt alleen kort gesprek ze is er niet siriuus op in gegaan volgens mij alleen dat dast kans klein is omdat je het volgens haar alleen met zoenen krijgt
beantsje schreef:90% van alle jongeren maakt een besmetting met pfeiffer door. Alleen is lang niet iedereen er echt zo ziek van maar valt het niet echt op.
Maar dan kan je wel nagaan dat de kans op besmetting heel groot is!
Ukkiee schreef:Ik wil even reageren op wat Miss_Malfoy boven mij zegt, want dat is namelijk niet helemaal waar. Pfeiffer blijft helemaal niet voor eeuwig in je lichaam zitten en er is echt niks aan te doen. Je lichaam heeft rust nodig zodat het alle energie kan gebruiken om antistoffen aan te maken tegen het virus dat Pfeiffer veroorzaakt. Wanneer deze antistoffen zijn gevormd, kan je lichaam het virus vernietigen en blijven deze antistoffen voor de rest van je leven bij je. Dan kan je dus geen last meer van Pfeiffer krijgen, al kan het wel terug in je lichaam komen, maar daar heb je dan geen last van. Ik weet niet wat een natuurgenezeres doet, maar het lijkt mij niet dat zij 'het virus uit je lichaam kan halen'. Alsof ze kan toveren. Als dat zo zou zijn, zouden alle artsen allang uitroepen dat ze een remedie tegen Pfeiffer hebben gevonden.
Dan wil ik ook reageren op TS zelf; je moet even goed lezen hoe ik het uitleg. Het kan zijn dat je lichaam onbewust, dus zonder dat je het zelf doorhebt, iets psychisch verandert in lichamelijke klachten. Dan is het dus wel degelijk psychisch, maar heb je dat zelf niet door. Je hoeft geen aanwijsbaar probleem te hebben. Zoals ik al zei; het kan best dat je lichaam net doet alsof het moe is, omdat je geest geen zin heeft om naar school te gaan.